Mä olen niin väsynyt tohon NAAPURIN muksuun...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei kestä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei kestä

Vieras
Se jouksee ja kiljuu kaiket päivät ympäri niiden kämppää ja sitten jos ei tee tota, niin sitten se itkee (kiukuttelee). Lähes koko päivän sieltä tulee kiukkuääntä ja kaikki kuuluu tänne naapuriin, kun äänieritys on huono. Sitä mä ihmettelen eniten, että miten sen muksun vanhemmat kestää ja jaksaa moista, kun täällä naapurissa suunnitellaan jo pois muuttamista.

Alkuperäinen kirjoittaja ei kestä:
Se jouksee ja kiljuu kaiket päivät ympäri niiden kämppää ja sitten jos ei tee tota, niin sitten se itkee (kiukuttelee). Lähes koko päivän sieltä tulee kiukkuääntä ja kaikki kuuluu tänne naapuriin, kun äänieritys on huono. Sitä mä ihmettelen eniten, että miten sen muksun vanhemmat kestää ja jaksaa moista, kun täällä naapurissa suunnitellaan jo pois muuttamista.

no varmaankin siks kun niitten on pakko jaksaa...?

Hetken jo ajattelin, että meistä on valitettu, mutta eipä meillä kyllä koko päivää juoksennella ja kiljuta. :) Joskus kyllä kieltämättä säälittää alakertalaiset, kun muksut innostuu :whistle:

Vain elämää, ei sen enempää... :flower:

Meillä mälistään, juostaan, nauretaan, kiljutaan, itketään, huudetaan, lauletaan ja leikitään koko ajan, kun ei nukuta tai olla pihalla. Onneksi on hyvä äänieristys :whistle:

Meillä sama, että yläkerrassa erittäin eläväinen pikkuneiti, josta sitä meteliä lähtee aamusta iltaan. Sinänsä mua se ei haittaa, mutta kun teen yötyötä, niin nukkuakin tarttis aina joskus... Mutta siis onneksi meidän naapurit ovat aivan ihania, koska kun asiasta mainitsin, niin ovat olleet nykyisin aina aamupäiväisin ulkoilemassa, että ehdin nukahtaa... Sitten kun unen päästä saan kiinni, niin vaikka tulisivat katosta läpi niin ei haittaa...=)

Kannattaisko asiasta jutella kauniisti naapureiden kanssa? Kyllähän päivällä saa ääniä kuulua, mutta ei jatkuva kiljuminen ja metelöinti ole mukavaa, jospa vaikka sinunkin naapurisi kävisivät enemmän ulkoilemassa ja kuluttamassa pihalla sitä energiaa...=)?

ollaanko me naapureita? meillä uhmaikäinen parivuotias ja herkkis-ikäinen 3-vuotias, jotka olleet kipeitä nyt kohta puoltoista vkoa...tänäänkin molemmat kiukutelleet väsymystään ja kurjaa oloaan entistä enemmän (kun kunto paranee, kiukku lisääntyy) ja oikeasti olen varma että meidän naapurit ovat läpikypsiä itkun, kiukun ja huudon määrään. meillä siis show kestää lähes läpi vuorokauden...mutta ällös hermoile, me etsitään koko ajan uutta ja isompaa asuntoa eli toivo meidän muuttamisestamme herätköön :)

Alkuperäinen kirjoittaja mussukat:
Meillä sama, että yläkerrassa erittäin eläväinen pikkuneiti, josta sitä meteliä lähtee aamusta iltaan. Sinänsä mua se ei haittaa, mutta kun teen yötyötä, niin nukkuakin tarttis aina joskus... Mutta siis onneksi meidän naapurit ovat aivan ihania, koska kun asiasta mainitsin, niin ovat olleet nykyisin aina aamupäiväisin ulkoilemassa, että ehdin nukahtaa... Sitten kun unen päästä saan kiinni, niin vaikka tulisivat katosta läpi niin ei haittaa...=)

Kannattaisko asiasta jutella kauniisti naapureiden kanssa? Kyllähän päivällä saa ääniä kuulua, mutta ei jatkuva kiljuminen ja metelöinti ole mukavaa, jospa vaikka sinunkin naapurisi kävisivät enemmän ulkoilemassa ja kuluttamassa pihalla sitä energiaa...=)?

Voi kyllä tästä on heidän kanssaan puhuttu moneen kertaan. Sen olen sentään saanut aikaan, että yrittävät pitää lapsen hiljaa klo 22 jälkeen. Alussa, kun tähän muuttivat niin juoksemista ja kiljumista saattoi olla vielä klo 24 jälkeen. Valitettavasti meillä meni sitten puhevälit näiden vanhempien kanssa, eivät pitäneet siitä, että heidän elämäänsä puututaan. Muutkin naapurit siis häiriintyvät kuin vain me. Rasistiksi syyttivät...

Alkuperäinen kirjoittaja papulia:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja papulia:
Kannattaa varmaan muuttaa taloon, jossa ei ole lapsiperheitä, jos ei normaaleja lapsiperheen ääniä jaksa.

Missä tällaisia kerrostaloja on?

Miten ois semmoset talot, joihin on kerääntyny pääasiassa eläkeläisiä, ei paljon ääniä kuulu.

Siellä kannattaa sitten itsekin olla aika pissi sukassa...

Yhteistyössä