T
tsirpp
Vieras
Kaikki romahti kerralla. Erosin miehestäni ja muutin pois yhteisestä asunnosta. Siihen kaikki kaatui. Laskut pinoutuu ja rahaa ei ole. Täällä mä itken sitä etten löydä pankkikorttia yhteiselle tililliemme jonne tänään olisi pitänyt tulla 20e plussabonuksia. Itse en ole juuri syönyt viikkoon koska kaikki rahat olen laittanut lasten ruokiin. Apua hain sossusta, mutta sain kielteisen päätöksen koska muutto kuulemma aiheeton, eli senttiäkään en saanut sieltä. Lastensuojeluilmon kyllä tekivät koska olen kuulemma köyhä. Otin sitten yhteyttä asiamieheen joka kertoi että sossut tekivät väärin, mutta eipä se kauheasti lämmitä kun elätän lapseni joillain helvetin pikavipeillä ja olen hyvää vauhtia menossa velkahelvettiin.. Diakoniastakin hain apua, sain kahdenkympin lahjakortin ruokakauppaan. Oli kyllä iso apu, mutta ei sillä kauheasti saa. Stressaan jo seuraavaa kuuta. Lapset saan ruokittua, mutta vuokra, sähkö ja muut laskut jää maksamatta. Tuloja vajaa 500e ja velkaa useamman tonnin edestä. En siis ole töissä vaan kotona vauvan kanssa.
Hitto että olen sörssinyt asiani.
No helpottipa purkautua. Nokka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä 
Hitto että olen sörssinyt asiani.