Mä olen niin ylpeä itsestäni ! Olen antanut miehen nukkua rauhassa, kun oli eilen viihteellä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierass

Vieras
Kun yleensä mene potkimaan hereille ja nalkuttamaan ettei makaisi koko päivää. Kun ei tuo edes usein käy viihteellä. Ja eilenkin kotiutui joskus kahden aikaan yöllä jo. Nyt olen suunnitellut, että lähden kohta lasten kanssa kirpputoreja kiertelemään ja annan tuon retaleen maata.
Mie oon niin ylpee ittestäni etten oo sortunu turhaan naputtamiseen! :)

Hyvä!
Mua itseäni ärsyttää aina, kun ukko nukkuu pitkään (ite siis herään aina viimestään seiskalta) mutta annan sen silti nukua. Eihän se miehen vika oo ettei mulle uni tule enää aamulla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No eiks toi oo ihan normaalia et annetaan toisen nukkua?

Etkö osaa lukea tai sisäistä lukemaasi ? Meillä se ei ole ollut normaalia, valitettavasti koska olen ollut ärsyttävä ämmä. Mutta nyt mie koitan "kasvaa ihmisenä". Ehkäpä meilläkin tämä on tästedes normaalia :)

Hienoa. Inhoan niitä ämmiä, jotka menevät paukuttelemaan kattiloita ja huutamaan miehelle jos se on ollut illalla jossain ja nukkuu sen takia pidempään. Ei toista tarvitse kohdella niin, kun tuskin haluaisi omalle kohdalleen vastaavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Etkö osaa lukea tai sisäistä lukemaasi ? Meillä se ei ole ollut normaalia, valitettavasti koska olen ollut ärsyttävä ämmä. Mutta nyt mie koitan "kasvaa ihmisenä". Ehkäpä meilläkin tämä on tästedes normaalia :)

Kieltämättä ärsyttävä ämmä...No ehkä kasvat sinäkin aikuiseksi :flower:

Ja mua taas ärsyttää,kun mies ei anna mun ikinä nukkua!Viime yönäkin se olin minä,joka lasten toimesta jouduin heräilemään,mutta se on mies,joka jatkaa kuorsausta pisimpään..Minä joudun aamupalat kolmelle lapselle laittamaan itse nälissäni..Mies sitten nousee joskus ja menee itse suoraan kahville ja aamupalalle rauhassa..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tosi kiltti mies sulla, jos on alunperin päästänyt sut ilman syytä herättämään!

Jos mua yritettäisiin herättää (ilman mitään aihetta), nostaisin varmaan sellaisen metelin, ettei tapahtuisi toista kertaa..

Onnea valitsemallasi tiellä!

Yhteistyössä