Mä olen nyt ihan sekaisin, kierroista ja oviksista yms. ymmärtävät auttakkee!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli siis mulla oli menkat 15.3-20.3 ja seuraavat 7.4-13.4. Eikö kaiken järjen mukaan mun menkkojen olisi pitänyt tässä kuussa jo tulla? Voiko ovis olla näin paljon myöhässä? Ja jos ovis on myöhässä ja olenkin tullut raskaaksi, niin näkyykö raskaus testissä silloin jotenkin myöhemmin? Eli ei siis vielä? Olen ihan sekaisin näistä jutuista nyt.

Onko sulla siis yleensä nuo kierrot aina tasaisin väliajoin vai ootko sen kummemmin pitänyt kirjaa että tietäisit..? Ja ootko sitten tehnyt jo raskaustestin kun tuota mietit että kuuluisko sen jo näkyä?
Kyllähän se raskaustestissä luulis jo näkyvän jos olet raskaana, ellei sitten ole jostain syystä hieman pidempi kierto mutta harvemmin kai nekään kovin monella päivällä heittelehtii..
Itsellä tosin on saattanut vaihdella 18-32päivän välillä kierrot, johtuen varmaan painon vaihtelusta tai mistälie o_O Mutta onneksi sentään tavallisimmin pysyy 25-28 välillä.

tavallisesti on tasaisin, 28-30 päivän välein, mutta nyt pari kk heitellyt. En ole raskaustestiä vielä tehnyt, kun olen tässä odotellut josko ne tulisi, tai toisaalta jos olisi palannut taas normaaliin 28-30pv rytmiin niin sittenhän olisi vielä huomiseen asti aikaa ennen kuin olisivat edes myöhässä...

Yhteistyössä