Mä olen nyt niin ylpeä kätteni töistä, että on pakko esitellä teillekin :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huono valokuvanlaatu tässä kuvassa jonka palstalle siirsin... Mä koetin vähän mukautella yms kun siirsin. Mä en ole aina ihan haka käyttään tota digidigikameraa....

'Oikeasti' tuossa työssä kuva on ihan selkeä.

Sellainen kuin pitikin, vähän tuollainen mukamas vanha ja repaleinen kuva.

Tekniikka on siirtää kopio valokuvasta huonekalulakan avulla kankaalle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anteeks nyt mutta mun mielestä toi kuva on tosi tumma :ashamed:

No niin on, musta läntti vaaleissa kehyksissä.. varmaan iloisia heikkonäköiset vanhukset, että mikä tämän mustan lapun tarkoitus tässä on. Voisko sitä kuvaa vaalentaa? Laittaisit paremman kuvan siihen?

Älä välitä kommenteista, asiattomat mollaajat varmaan menee hyvillä mielin nukkumaan kun saivat taas yhden ihmisen mielen pahoitettua. Kaunis teos ja 2000-luvun seesteiset väritkin :).

Entäs jos antaisit ihan normikuvan noiden rättien sijaan? Olen tuota siirtotekniikkaa kyllä jossain ostoskasseissa nähny,mutta tuo tekeleesi on,sorry vaan,aika kammotus!

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunis:
Älä välitä kommenteista, asiattomat mollaajat varmaan menee hyvillä mielin nukkumaan kun saivat taas yhden ihmisen mielen pahoitettua. Kaunis teos ja 2000-luvun seesteiset väritkin :).

Ei kai se ole mollaamista jos sanoo mustaa kuvaa mustaks? Hienot kehykset ja kiva idea, mut tuo kuvanlaatu on NIIN HUONO, siitä ei saa selvää :( Harmi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunis:

Ei kai se ole mollaamista jos sanoo mustaa kuvaa mustaks? Hienot kehykset ja kiva idea, mut tuo kuvanlaatu on NIIN HUONO, siitä ei saa selvää :( Harmi.

Niin kenellekkään ei tullut mieleen, että livenä se kuva voi näyttää huomattavasti paremmalta.

No en mä mieltäni pahoita.

Omiin vanhempiin menee ainakin ihan täydestä, sisustukseenkin heillä sopii.
On niillä vielä mun ala-asteaskartelujakin tallella :D
Siihenhän voi sitten laittaa riviin ja katsoa onko kehitystä yhtään tapahtunut :whistle:

Ja anoppi näki meillä tuollaisen ja on aina halunnut tuon kuvan lapsista- jouluna saa.

Se on muuten MARIMEKKOA tuo kehyskangas, pellavaa oikeen :snotty:

No voi herranjumala!! Onko ihmisillä iltalääkkeet ottamatta?

Ap, tuo on nätti! :) Mä arvostan tosi korkealle itse tehtyä, ja siis todellakin voit antaa lahjaksi tuon.. Hyvältähän se näytti! Pitää kokeilla tuota tekniikkaa itsekin, kun tykkään just tuollaisesta vanhahtavan näköisestä.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Entäs jos antaisit ihan normikuvan noiden rättien sijaan? Olen tuota siirtotekniikkaa kyllä jossain ostoskasseissa nähny,mutta tuo tekeleesi on,sorry vaan,aika kammotus!

No, eikö tämä kommentti jos mikä ole asiaton?? Ei se siitä kivemmaksi muutu että pyytää anteeksi.

Niin ja mä nyt vielä kerran sanon että se kuvanlaatu on huono tuossa mun tänne siirtämässä valokuvassa KOKO tuosta rätistä.

Siinä RÄTISSÄ se kuva on ihan selkeä, mä oon vain niin käsi käyttään tota kameraa joskus.

Mutta takertukaa toki siihen. Musta kuva ja heikkonäköiset vanhukset :xmas:
Sittenhän se on kai ihan sama mitä lahjaksi saavat- edelleen olen tosisani paketoimassa heille noita.

Eikös tuo ole sitä skräppäys-tyyliä vai mitä se nyt oli? Äitini tekee tuon tapaisia, on tehnyt jopa kirjoja ja valokuva-albumeja. Ovat upeita, niin kuin on tuo ap:nkin juttu. Siinä näkyy käden jälki :heart:

Yhteistyössä