Mä olen nyt rakastunut David Cookiin:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mäki pidän siit hirmusti!! :D Ja just äske sanoin kamullekin meses kuin mie fanitan sitä :D Yleensä muhu ei iske mikkään artisti erityisesti, eli ylleensä mul o nii vaihtelevainen maku mut toi cook o kyl nii huva aena :)

Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Alkuperäinen kirjoittaja idoli:
Aivan ihana tyyppi! Ja mikä ääni!!Tänään veti todella hyvin. Voi jopa voittaa koko kisan!
Niinpä
:)

On siellä kyllä aika lauma äänestämässä myös pikku-D:tä..

Pikku D ei ole enää ollenkaan niin hyvä kuin alussa saattoi kuvitella, mutta tietysti pikkutyttöjen lemmikki. Kuten kiljumisen perusteella voi kuvitella. Tämä Cook on vaan vetänyt niin hyvin ja parantanut koko ajan ja tekee ihan omaa juttua. Vaikuttaakin tosi fiksulta tyypiltä. Voisin suoda voiton. tykkään kyllä siitä rastatukastakin :) Ja kyllä se Australian mieskin hyvin vetää. Ne naiset ei oikein säväytä. Paitsi se Irlantilainen (jotenkin nimet taas unohtuu)

Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Aivan ihana tyyppi! Ja mikä ääni!!Tänään veti todella hyvin. Voi jopa voittaa koko kisan!
Niinpä
:)

On siellä kyllä aika lauma äänestämässä myös pikku-D:tä..

Pikku D ei ole enää ollenkaan niin hyvä kuin alussa saattoi kuvitella, mutta tietysti pikkutyttöjen lemmikki. Kuten kiljumisen perusteella voi kuvitella. Tämä Cook on vaan vetänyt niin hyvin ja parantanut koko ajan ja tekee ihan omaa juttua. Vaikuttaakin tosi fiksulta tyypiltä. Voisin suoda voiton. tykkään kyllä siitä rastatukastakin :) Ja kyllä se Australian mieskin hyvin vetää. Ne naiset ei oikein säväytä. Paitsi se Irlantilainen (jotenkin nimet taas unohtuu)
Mua sävähdytti kyllä se Image, jonka se "pikku-D" lauloi, mutta sen jälkeen ei ole niin hyvä ollut.
Ja tänäänhän se tumma säkkärätukka oli hyvä

=)

Yhteistyössä