Mä olen palstan pas***in mutsi:))))

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sen mitä venakon juttuja olen lukenut niin totta joka sana!
Puolustelijoille sen verran että ois kannattanut viikonlopun aikana olla linjoilla, huorxxxxxxxkin tuli selväksi ainoastaan hinta jäi epäselväksi.
Oikeasti nuo lapsoset käyvät sääliksi! Heillä on varmaan vielä ystäviä mutta entäs sitten kun menevät kouluun? Selviääköhän tunteista rahalla?

[QUOTE="vieras";22261090]Tottakai Savanna voi oikeassa elämässä olla vaikka kirjallisuuden professori ja juttua riittää maasta taivaaseen :D Mutta miksi ihminen haluaa puhua vain itsestään? Onko normaalia että ihmisellä on tarve tuoda jatkuvasti itseään esille siitäkin huolimatta,että kakkaa sataa niskaan taivaan täydeltä? Kun entinen aloitus lukitaan tai meinaa painua unholaan,niin äkkiä tekemään uusi että juttu savannan ympärillä ei vain pääse loppumaan.

Enhän mäkään täällä koko elämääni kerro,enkä usko että kukaan muukaan,mutta mä olen kiinnostunut asioista myös peilikuvani ulkopuolella ja osaan keskustella myös aiheista jotka eivät liity itseeni millään tavalla. Mutta,tästä eteenpäin osaan olla fiksumpi ja jätän avaamatta kyseistä henkilöä koskevat ketjut,sillä sama kaavahan niissä toistuu jokaikinen kerta.

Savanna tekee provoisoivan aloituksen itseään koskien,saa muut ärsyyntymään,jatkaa vänkäämistään joka ei johda mihinkään ja lopputulos on se,että savanna on koko palstan ahkerin ja omistautunein mutsi ja muut kateellisia sossupummeja :D Vähän kun kaunareita kattois,yks jakso vuodessa pitää hyvin kärryillä :)[/QUOTE]

ja tähän Amen.

Niin mun miehestä, oli se ensinmäinen ja toivon mukaan viimeinen. Kun tuskin mun mies päästä mua noin vaan menemään ja tuskin mä haluan siitä vaihtaa. En ole vaan sellainen ihminen joka tykkää vaihtaa miehiä, suorastaan ahdistava se on. Miks mies ei mua päästä, no siks ehkä kun mä näen miten se paljon tekee perheen eteen, kuuntele mua, vaikka mä olen pahaa se on hyvää, sano aina ettei hänelle tarvitse muuta elämään kun lapset ja minä, joka päivää mä kuulen miten se meitä rakasta, niin kuka turhaan alkaa tekemään tätä 10v ja sanoa vielä sen. Sekä kun tiedän että mies on samanlainen kuin mä, se ei ikinä voi vaihta naiseen oma perhettä, niin kuin mäkin

Yhteistyössä