Mä olen palstan pas***in mutsi:))))

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomiohakuisin, itsekeskeisin, pinnallisin ja neuroottisin palstapersoona kenties. Mutta äitiyttäsi en menisi arvostelemaan kun emme tiedä siitä muuta kuin sen osan mitä kirjoitat täällä (ostelet lapsillesi tajuttoman paljon, teet useampaa työtä, olet öitä töissä, nukut aamuisin pitkään ja äitisi, miehesi ja pk hoitaa lapsia enimmäkseen).

Koska olen pinnallinen pas****ka, en osaa kasvattaa lapsia ja myös niin tyhmää ja päästä ihan sekaisin ja vain tyhmät avaavat yrityksiä ja strippaavat muiden miesten edessä. Mulla on myös ruma koti ja aivan kauhea sisustus maku, babyface ja oudot huulet, poikamainen kroppa. Huono vaimo, mies on raukkaa. Mun pakko myös päästä suljetulle, mä kuvittelen liika mikä ei ole totta, elän omassa maailmassa, mulla on ehkä kaksisuuntainen häiriö tai sitten skitsofrenia vaan, olen myös alkoholisti ja huora:xmas:

Haluako joku tutustua mun kanssa?:saint:

Hmm..ok. Mä tykkään tutustua uusiin ihmisiin,mutta sellaisen ihmisen kanssa on aika vaikea pitää juttua yllä joka ei osaa puhua muusta kuin itsestään :/ Kun tuntuu että sä et edes ole kiinnostunut mistään muusta kuin sun omasta navasta. Tai ainakin näin palstan perusteella ajattelen. Vois käydä tylsäks minunkin kavereille jos mun jokainen juttu alkais että "mun työ/rahat/vaatteet/kroppa/naama/hiukset" jne,.minä sitä ja minä tätä. Enkä nyt sano pahalla,et sä mun mielestä mitenkään huono ihminen ole. Jotenkin lapsellinen ja ajattelematon,mutta et huono.

[QUOTE="eve";22259965]Huomiohuora[/QUOTE]

Kannattee miettiä mitä sitä netissäkin herjaa. Milanna voi halutessaan tehdä kunnianloukkausilmoituksen poliisille. Ja tämänkin kommentin kirjoittaja saadaan selville.

Kannattee miettiä mitä sitä netissäkin herjaa. Milanna voi halutessaan tehdä kunnianloukkausilmoituksen poliisille. Ja tämänkin kommentin kirjoittaja saadaan selville.

Tiedätkö sinä mitä huomiohuora tarkoiittaa? Huomiohuora = huomion hakuinen henkilö.

Jos on kunnianloukkaus sanoa toista huomion hakuiseksi henkilöksi niin otan kyllä täyden vastuun.

Ja seison edelleen kirjoittamani sanan takana.

Mä en ota kantaa noihin ap:n luettelemiin asioihin mutta kun mietin millasia alotuksia Savannalla on niin lähes jokainen käsittelee rahaa, ulkonäköä, shoppailua tai töitä (esim. millasia työpäiviä tulossa, miten asiakkaat ovat kehuneet, mitä asiakkaat ovat ostaneet jne) ja noiden asioiden perusteella pidän ap:tä ehkä hieman pinnallisena ja lapsellisena kun on jatkuvasti tuotava esiin noita em. asioita.

Mulla ei ole mitään Savannaa vastaan mutta jos mietin, että hän olisi ystäväni ja pitäisi viettää aikaa yhdessä niin luulen ettei meillä olisi oikeastaan mitään puhuttavaa kun ollaan kuin eri planeetoilta, toki tykkään mäki vaatteista, meikeistä ja koruista mutta en jaksaisi niistä jatkuvasti puhua.

[QUOTE="vieras";22260090]Hmm..ok. Mä tykkään tutustua uusiin ihmisiin,mutta sellaisen ihmisen kanssa on aika vaikea pitää juttua yllä joka ei osaa puhua muusta kuin itsestään :/ Kun tuntuu että sä et edes ole kiinnostunut mistään muusta kuin sun omasta navasta. Tai ainakin näin palstan perusteella ajattelen. Vois käydä tylsäks minunkin kavereille jos mun jokainen juttu alkais että "mun työ/rahat/vaatteet/kroppa/naama/hiukset" jne,.minä sitä ja minä tätä. Enkä nyt sano pahalla,et sä mun mielestä mitenkään huono ihminen ole. Jotenkin lapsellinen ja ajattelematon,mutta et huono.[/QUOTE]

Tämän takia ap:lla ei taida oikein IRL ystäviä ollakkaan...

[QUOTE="eve";22260192]No hän voi sitten tehdä ilmoituksen poliisille.[/QUOTE]

No voi hitsi, nyt äkkiä pollarit kehiin :D Jonkun kunniaa on loukattu. Mä voin ottaa vastuun ja ottaa ne lättäjalkasininapit tänne :D

Sä et ole palstan paskin mutsi, et lähellekään. Täällä on monia mustia nikkejä, jotka menevät sun ohitse mennen tullen. Olet itseasiassa ainoa kiinnostava persoona tällä palstalla, sellainen johon haluaisi IRL tutustua.

Täällä vain ihmisten ajatusmaailma kapenee todella pieneksi kujaksi eikä kyetä ymmärtämään, että jos ihminen kertoo pääosin yhdestä elämän alueestaan (kuten sinä kerrot paljon rahasta ja materiasta) niin hänellä ei missään nimessä voi olla mitään muuta elämää kuin se mistä hän kertoo. Palstalaisilla on vain joko tai, mitään kultaista keskitietä ei ole.

Minuakin pidettäisiin täällä varmaan aivottomana kananpaskana, jos mustana kirjoittaisin. Keskustelen tällä palstalla lähinnä vain parista asiasta, jotka mua itseäni kiinnostaa. Ja palstan mukaanhan mulla ei siinä tapauksessa voi olla mitään muuta elämää ja kun pidän niin kovasti esim. siivouksesta ja keskustelen siitä, niin lapsenihan kärsii kun en ikinä koskaan anna hälle kuin moppia ja rättiä käteen (kun en kerro täällä koko elämääni enkä puhu lapsestani).

[QUOTE="mä";22260506]Sä et ole palstan paskin mutsi, et lähellekään. Täällä on monia mustia nikkejä, jotka menevät sun ohitse mennen tullen. Olet itseasiassa ainoa kiinnostava persoona tällä palstalla, sellainen johon haluaisi IRL tutustua.

Täällä vain ihmisten ajatusmaailma kapenee todella pieneksi kujaksi eikä kyetä ymmärtämään, että jos ihminen kertoo pääosin yhdestä elämän alueestaan (kuten sinä kerrot paljon rahasta ja materiasta) niin hänellä ei missään nimessä voi olla mitään muuta elämää kuin se mistä hän kertoo. Palstalaisilla on vain joko tai, mitään kultaista keskitietä ei ole.

Minuakin pidettäisiin täällä varmaan aivottomana kananpaskana, jos mustana kirjoittaisin. Keskustelen tällä palstalla lähinnä vain parista asiasta, jotka mua itseäni kiinnostaa. Ja palstan mukaanhan mulla ei siinä tapauksessa voi olla mitään muuta elämää ja kun pidän niin kovasti esim. siivouksesta ja keskustelen siitä, niin lapsenihan kärsii kun en ikinä koskaan anna hälle kuin moppia ja rättiä käteen (kun en kerro täällä koko elämääni enkä puhu lapsestani).[/QUOTE]

Tottakai Savanna voi oikeassa elämässä olla vaikka kirjallisuuden professori ja juttua riittää maasta taivaaseen :D Mutta miksi ihminen haluaa puhua vain itsestään? Onko normaalia että ihmisellä on tarve tuoda jatkuvasti itseään esille siitäkin huolimatta,että kakkaa sataa niskaan taivaan täydeltä? Kun entinen aloitus lukitaan tai meinaa painua unholaan,niin äkkiä tekemään uusi että juttu savannan ympärillä ei vain pääse loppumaan.

Enhän mäkään täällä koko elämääni kerro,enkä usko että kukaan muukaan,mutta mä olen kiinnostunut asioista myös peilikuvani ulkopuolella ja osaan keskustella myös aiheista jotka eivät liity itseeni millään tavalla. Mutta,tästä eteenpäin osaan olla fiksumpi ja jätän avaamatta kyseistä henkilöä koskevat ketjut,sillä sama kaavahan niissä toistuu jokaikinen kerta.

Savanna tekee provoisoivan aloituksen itseään koskien,saa muut ärsyyntymään,jatkaa vänkäämistään joka ei johda mihinkään ja lopputulos on se,että savanna on koko palstan ahkerin ja omistautunein mutsi ja muut kateellisia sossupummeja :D Vähän kun kaunareita kattois,yks jakso vuodessa pitää hyvin kärryillä :)

sä oot ehkä vähä liian ADHD- tyyppi mun makuun.. Mielialat vaihtelee laidasta laitaan. prioriteetit menee aika ristiin omieni kanssa.. ehkä vähän liian paljon kerrallaan. tän perusteellaa jos pitäs sanoa niin ei meistä kavereita tulis, mutta kukin tavallaan:D

Mielestani Milanna on niita harvoja kiinnostavia persoonia talla palstalla. Suurin osa on todella tyypilliseen suomalaiseen tapaan hyvin musta-valkoporukkaa, elamassa nahdaan ainoastaan ne omat pienet ympyrat eika erilaisuutta, saati sitten varakkuutta hyvaksyta.

Kunnioitan Milannaa etta han tuo myos verorahoja valtiolle yrityksiensa muodossa, yrittelias ihminen on oman elamansa herra, toisin kuin tukia nostelevat kansalaiset.

Yhteistyössä