enkä saanut lääkitystä,huoh,olimme miehen kanssa sairalassa kauan 1tunti,ai niin kaikki on mun syy ja sitten vielä mä olen kotona kun työnjohtaja ja mies on orjaa :/ hijanoo |O 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja öö:Kannatisiko relata jo sitten vähän?
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja öö:Kannatisiko relata jo sitten vähän?
ai miten,jos mä tommonen persona olen :snotty: ärsyttää vaan että en saanut lääitystä taas![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja öö:Kannatisiko relata jo sitten vähän?
ai miten,jos mä tommonen persona olen :snotty: ärsyttää vaan että en saanut lääitystä taas![]()
lääkäri sanoi vaan että joka viikko käynti riitä
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja öö:Kannatisiko relata jo sitten vähän?
ei se lääke auta sun perfektionismiin, vaan tosissaan se joka viikon terapiakäynti. oot myös pilleristi.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja öö:Kannatisiko relata jo sitten vähän?
ei se lääke auta sun perfektionismiin, vaan tosissaan se joka viikon terapiakäynti. oot myös pilleristi.
![]()
Niin juu,mutta kiva että nyt joka viikko käynti sielä :/ Mutta ehkä se on totta että tommonen mä olen,esimerkiks mun huoli lapsesta,koska ahdistusta oli raskaudessa,lopussa, vaikka koko raskaus meni hyvin ja sitten sen lisääks mä söin vain luomu ruokaa raskauden aikana :headwall: ei kemikaaleja ollenkaan tokan kanssa,ulkona monta kerta päivässä,mutta ahdistaa se että ahdistusta oli sitten vielä imetyskin loppui kun laps oli 6kk ikäinen.No se on vaan esimerkki,samalainen mä olen jokaisessa asioissa,en kestä jos jotain menee noin niin kuin mä en halua :/ vaikka tiedän että mitään ei ole täydellistä ,hohhoja
juu sekin mulla on ja nyt tiedän mistä se johtu,se johtu tästä että koko elämää mä olin perfektionisti ja lasten jälkeen se voimistuiAlkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja öö:Kannatisiko relata jo sitten vähän?
![]()
Niin juu,mutta kiva että nyt joka viikko käynti sielä :/ Mutta ehkä se on totta että tommonen mä olen,esimerkiks mun huoli lapsesta,koska ahdistusta oli raskaudessa,lopussa, vaikka koko raskaus meni hyvin ja sitten sen lisääks mä söin vain luomu ruokaa raskauden aikana :headwall: ei kemikaaleja ollenkaan tokan kanssa,ulkona monta kerta päivässä,mutta ahdistaa se että ahdistusta oli sitten vielä imetyskin loppui kun laps oli 6kk ikäinen.No se on vaan esimerkki,samalainen mä olen jokaisessa asioissa,en kestä jos jotain menee noin niin kuin mä en halua :/ vaikka tiedän että mitään ei ole täydellistä ,hohhoja
mut jos on totta mitä sanot, niin kyllä tuo menee jo sairaalloisen ahdistuksen puolelle. lueppa täältä. mulla on tuo ahdistuneisuushäiriö.
http://www.poliklinikka.fi/?page=7356044&id=3162130
Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:Mulla on lievä sosiaalisten tilanteiden pelko, siihen on lääke. Ahdistuneisuushäiriö, jonka olen itse diagnosoinut ja olen jo pitkään halunnut soittaa psykologin aikaa, mutta en vain uskalla. Perfektionismi on myös yksi joka on myös piirteitäni, mutta olen yrittänyt työstää sitä itsekseni pois. Masennun omien vaatimusteni alla...
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:Mulla on lievä sosiaalisten tilanteiden pelko, siihen on lääke. Ahdistuneisuushäiriö, jonka olen itse diagnosoinut ja olen jo pitkään halunnut soittaa psykologin aikaa, mutta en vain uskalla. Perfektionismi on myös yksi joka on myös piirteitäni, mutta olen yrittänyt työstää sitä itsekseni pois. Masennun omien vaatimusteni alla...
Tätä mä löysin netistä
Perfektionistit saattavat kärsiä ahdistuneisuudesta ja alhaisesta itsetunnosta. Perfektionismi on riskitekijä pakko-oireiselle häiriölle, syömishäiriöille ja kliiniselle masennukselle.
on se niin totta :/
Toki sun PAKKO kertoa!!! :hug: Älä lääkäreitä pelkää,he ovat sen varten että auta,mä kerron aina kaikki,koska haluan olla enemmän normaali,eikä omassa täydellisessä maailmassa ja otta monet asiat rennosti,mitä mä en nyt osaaAlkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:Mulla on lievä sosiaalisten tilanteiden pelko, siihen on lääke. Ahdistuneisuushäiriö, jonka olen itse diagnosoinut ja olen jo pitkään halunnut soittaa psykologin aikaa, mutta en vain uskalla. Perfektionismi on myös yksi joka on myös piirteitäni, mutta olen yrittänyt työstää sitä itsekseni pois. Masennun omien vaatimusteni alla...
Tätä mä löysin netistä
Perfektionistit saattavat kärsiä ahdistuneisuudesta ja alhaisesta itsetunnosta. Perfektionismi on riskitekijä pakko-oireiselle häiriölle, syömishäiriöille ja kliiniselle masennukselle.
on se niin totta :/
Mulla on heikko itsetunto, ollut niin kauan kuin muistan. Sellasta absoluuttista onnea muistan vain ensimmäiseltä raskausajalta ja sitä ennen lapsuudesta. Uskottelen kokoajan itselleni, että en tarvi mitään apua, että nää on sellasia ongelmia, joita voi itsekin työstää. Kai mie kokoajan lähestyn sitä, että uskallan hakea apua. Keväällä sain lääkkeen tuohon sosiaalisten tilanteiden pelkoon ja psykiatri kysy, että onko sulla jotain muuta, mistä haluat puhua, niin totesin vain, että muuta ongelmaa ei ole, vaikka mieli huusi kokoajan, että avaa nyt suus perkele ja kerro, että oot täys raunio!!
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:juuse on mun uus diagnoosi perfektionisti
yritän olla liian täydellinen ja jos jotain edes pientä ei mee niin kuin mä haluan niin ahdistun,kerron lisää myöhemmin nyt on meno,pitäis mennä katsomaan tapettia :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Savanna, mä näin sut perheesi kanssa tänään citymarketissa!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja viiden äiti:Muuten, ei perfektionisti tarvitse mitään lääkitstä, hän vain on täydellisyyteen pyrkivä ja toimii niin että homma toimii. Mulla ei koskaan ole ollut mitään lääkitystä enkä missään ole valittanut enkä ongelmaksi kokenut. Järjestän vain hommat niin että toimivat.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Savanna, mä näin sut perheesi kanssa tänään citymarketissa!!!!
Kummassa, ja mihin aikaan?
(mekin oltiin tänään Cittarissa)
:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Savanna, mä näin sut perheesi kanssa tänään citymarketissa!!!!
Länsikeskuksen ja olisikohan ollut siinä.... klo 19! Tuijotin Savannaa kuin suurtakin julkkista. B)
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Savanna, mä näin sut perheesi kanssa tänään citymarketissa!!!!
Länsikeskuksen ja olisikohan ollut siinä.... klo 19! Tuijotin Savannaa kuin suurtakin julkkista. B)