Mä olen perfektionisti :o

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Savanna, mä näin sut perheesi kanssa tänään citymarketissa!!!!

Kummassa, ja mihin aikaan?
(mekin oltiin tänään Cittarissa)
:xmas:

Länsikeskuksen ja olisikohan ollut siinä.... klo 19! Tuijotin Savannaa kuin suurtakin julkkista. B)

EI :laugh: :laugh: :laugh: Voi ei ,mua nolota,mä olin kuin zombi sielä :x mä vaan nukkun niin huonosti ja viime yönä jotain 3tuntia vaan |O

Olitte oikein ihanan oloinen perhe etkä yhtään ollut zombin näköinen :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Savanna, mä näin sut perheesi kanssa tänään citymarketissa!!!!

Kummassa, ja mihin aikaan?
(mekin oltiin tänään Cittarissa)
:xmas:

Länsikeskuksen ja olisikohan ollut siinä.... klo 19! Tuijotin Savannaa kuin suurtakin julkkista. B)

EI :laugh: :laugh: :laugh: Voi ei ,mua nolota,mä olin kuin zombi sielä :x mä vaan nukkun niin huonosti ja viime yönä jotain 3tuntia vaan |O

Olitte oikein ihanan oloinen perhe etkä yhtään ollut zombin näköinen :heart:
voi kiitos :D :heart: :hug:
mutta mä olin tänään oikeasti kuin zombi,mulla vielä silmätulehdus,kurkkukin kipeä,mieskin nauraa,minkäläinen mä nyt olen :laugh:

juu :D se on mun uus diagnoosi perfektionisti :laugh: yritän olla liian täydellinen ja jos jotain edes pientä ei mee niin kuin mä haluan niin ahdistun,kerron lisää myöhemmin nyt on meno,pitäis mennä katsomaan tapettia :wave:

Lääkäri on tainnut osua naulan kantaan. Sulla on pakonomanen tarve kontrolloida kaikkea ympärilläsi koska et pysty hallitsemaan omia tunteitasi.

Nyt en sano tätä mitenkään pahalla mut tulee vahvasti mieleen oma 2v. ja se raivoaminen mikä seuraa siitä et hän ei saa päättää minkä puseron äiti laittaa päälle aamulla. Kun on pieni ihminen ja suuri tahto se pelottaa ja sillon hän yrittää hallita kaikkea ympärillään.

En siis tarkota et sä olisit lapsellinen, en todellakaan. Sulla on vaan sisälläs niin paha olla et sun pitää hallita kaikkia sun ympärillä ja sillä yrität pitää ton sisäsen kaaoksen kurissa.

Ei sulla tosiaan helppoa ole, toivotaan että kohta alkas tuntumaan paremmalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
juu :D se on mun uus diagnoosi perfektionisti :laugh: yritän olla liian täydellinen ja jos jotain edes pientä ei mee niin kuin mä haluan niin ahdistun,kerron lisää myöhemmin nyt on meno,pitäis mennä katsomaan tapettia :wave:

Lääkäri on tainnut osua naulan kantaan. Sulla on pakonomanen tarve kontrolloida kaikkea ympärilläsi koska et pysty hallitsemaan omia tunteitasi.

Nyt en sano tätä mitenkään pahalla mut tulee vahvasti mieleen oma 2v. ja se raivoaminen mikä seuraa siitä et hän ei saa päättää minkä puseron äiti laittaa päälle aamulla. Kun on pieni ihminen ja suuri tahto se pelottaa ja sillon hän yrittää hallita kaikkea ympärillään.

En siis tarkota et sä olisit lapsellinen, en todellakaan. Sulla on vaan sisälläs niin paha olla et sun pitää hallita kaikkia sun ympärillä ja sillä yrität pitää ton sisäsen kaaoksen kurissa.

Ei sulla tosiaan helppoa ole, toivotaan että kohta alkas tuntumaan paremmalta.
Niin,joo
Se on ehkä ositain totta =) mutta vielä se että mä olin koko elämää tommonen,koska äiti antanut minulle paljon valtaa vain sen takia että mä olin kiusattu koulussa aina paljon jopa sairaloiden asti(hakkasivat)
Se vielä isäkin löi mua,mutta en nyt mitään pahaa halua sanoa kun hän kuoli :ashamed:

Yhteistyössä