mä olen raskaana!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
tai siis niin toi tikku tai siis kaks tillua näyttää. mut ei tunnu missään. tai siis ei mitään oireita. enkä kyl yhtään osaa sanoa kui pitkällä olen.

voi helvetti!! 19 turhautuneen kuukauden jälkeen toi tikku näyttää kahta viivaa!!!!

mitä mä ny teen. siis pitääkö soittaa neuvolaan tms?

Onnea kovasti!!! :flower: :heart:
Tänään on mulla fiilistelypäivä, kun itsellä tuli plussa tasan vuosi sitten. :)

Mut soita vaan sinne neuvolaan. Jotkut odottaa pari viikkoa, mutta mä soitin jo samana päivänä ja varattiin ensimmäinen käynti. :)

no kyllä suosittelisin soittamaan neuvolaan että pystytte selvittämään millä viikolla olet,ja pystyt varmaan suurinpiirtein itse laskea koska sulla oli viimiset menkat. onneks olkoo! ei niitä oireita välttämättä heti tule !

kädet tärisee. alkaa hahmottua et se todella on totta. mut taidan ostaa viel pari testiä ennen kuin kerron miehelle. se varmaan pyörtyy. ollaan täs vitsailtu et jos palattais kortsuihin ja ihan vahingossa tehtäis niihin reikiä niin varmasti tärppäis.

mä varmaan pyörryn kohta

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
kädet tärisee. alkaa hahmottua et se todella on totta. mut taidan ostaa viel pari testiä ennen kuin kerron miehelle. se varmaan pyörtyy. ollaan täs vitsailtu et jos palattais kortsuihin ja ihan vahingossa tehtäis niihin reikiä niin varmasti tärppäis.

mä varmaan pyörryn kohta

Säästä se pyörtyminen synnytykseen!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no kyllä suosittelisin soittamaan neuvolaan että pystytte selvittämään millä viikolla olet,ja pystyt varmaan suurinpiirtein itse laskea koska sulla oli viimiset menkat. onneks olkoo! ei niitä oireita välttämättä heti tule !

sen muistan et tän vuoden puolella on ollut. mulla on kamalan epäsäännöllinen kierto. mut sitä en tiedä oliko tammikuussa vai helmikuussa, alussa vai lopussa...

Hei jos sie oot jo kaks testiä tehny niin kyl sie raskaana olet... :D :hug: Ota lunkisti ja nauti, nyt se sit tapahtuu mitä ootte oottanu!Ja oireettomuus ei meinaa mitään, mun oireet on lähinnä mahassa potkiva jäppinen, ei muuta... :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

sen muistan et tän vuoden puolella on ollut. mulla on kamalan epäsäännöllinen kierto. mut sitä en tiedä oliko tammikuussa vai helmikuussa, alussa vai lopussa...

no soittoa vaan neuvolaan heti niiin saat asian selville :) ei se kannata enää niitä testejä ostaa menee vaan turhaa rahaa niihin :) kerrot vaan miehelles ja sitten neuvolaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Hei jos sie oot jo kaks testiä tehny niin kyl sie raskaana olet... :D :hug: Ota lunkisti ja nauti, nyt se sit tapahtuu mitä ootte oottanu!Ja oireettomuus ei meinaa mitään, mun oireet on lähinnä mahassa potkiva jäppinen, ei muuta... :)

on vain niin pöhkö olo kun mun menkka oireet on ollut pahemmat mitä nyt. siis tätä rintojen arkuutta ja mahan vihlontaa luulin alkaviks menkoiks. ostin sit testin ku en oo hetkeen ostanu. varmaan puoleen vuoteen. siinä lueskelin prösyyriä ja PING kaks viivaa. mitä?

on vain niin pöhkö olo kun mun menkka oireet on ollut pahemmat mitä nyt. siis tätä rintojen arkuutta ja mahan vihlontaa luulin alkaviks menkoiks. ostin sit testin ku en oo hetkeen ostanu. varmaan puoleen vuoteen. siinä lueskelin prösyyriä ja PING kaks viivaa. mitä?

Heh, juu, raskausoireita nuo on... :p

Heh, juu, raskausoireita nuo on... :p

mut mulla on tähän asti ollu niitä ain ennen kuukautisia. ja välil just oksettanu ja huipannu yms. eli ihan kamalat 'raskaus' oireet. nyt jos vähän rintaa aristaa ja jomottaa lantiosta. voi jösses. ja ku jotku sanoo et kyl sen sitte tietää ku on raskaan.

mä oon onnellinen mut ihan kauhuissani
kai sekin normaalia on

Yhteistyössä