Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:kiitos kiitos kaikille,mä nyt puhun siskon kaa ja kiitos cristalblue aika hyvää tieto että meille menee puoli,en tiedä miksi siskolle sanotiin ettei hän saa yhtään mitä
yrittää varmaan kuse*taa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:kiitos kiitos kaikille,mä nyt puhun siskon kaa ja kiitos cristalblue aika hyvää tieto että meille menee puoli,en tiedä miksi siskolle sanotiin ettei hän saa yhtään mitä
Tai sitten Viron lainsäädäntö erilainen?Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:kiitos kiitos kaikille,mä nyt puhun siskon kaa ja kiitos cristalblue aika hyvää tieto että meille menee puoli,en tiedä miksi siskolle sanotiin ettei hän saa yhtään mitä
yrittää varmaan kuse*taa
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:kiitos kiitos kaikille,mä nyt puhun siskon kaa ja kiitos cristalblue aika hyvää tieto että meille menee puoli,en tiedä miksi siskolle sanotiin ettei hän saa yhtään mitä
yrittää varmaan kuse*taa
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Tai sitten Viron lainsäädäntö erilainen?Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:kiitos kiitos kaikille,mä nyt puhun siskon kaa ja kiitos cristalblue aika hyvää tieto että meille menee puoli,en tiedä miksi siskolle sanotiin ettei hän saa yhtään mitä
yrittää varmaan kuse*taa
:/
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Mitä te ajattelette?Kun 8.10 mun isä teki testamentti kaverin nimelle,silloin hän soiti vielä mun siskolle että hän on niin onnellinen ,koska hänen paras kaveri osti hänelle lippuja Suomeen!(huom.sisko ei tienyt että hän teki testamenttia)sitten 13.10 hän tuli mun luo,just silloin mun lapsi oli leikaukseen jälkeen!Minkä takia,hän tuli mun luo???Hän ei ikinä ollut mun luona ja yhtäkkiä hän tuli,silloin kun mä en edes odottanut häntä,koska muutenkin oli vaikea,enkä halunut ketään nähdä silloin.Mutta kuitenkin ,minkä takia hän teki niin?Mun sisko kertoi myös että hän sanoi että myy asunto mun kaverille!(siskon x-asunto)kun nyt heillä on uus talo.Hän vielä sanoi että myy pimeästi????Pitäisikö isälle uskoa että hän oikeasti rakastanut meitä,vaikka hän ei halunut nähä mua yli 5v ja ei kertakaan edes soitanut?Mitä kaikki tämä tarkoita teijän mielestä?Voi olla joku osaa sanoa sivusta,kun omasta isästä ei ikinä joku halua ajattella jotain paha
Aijaa,olin lukenut myös mutta ehkä jotain ymmärsin väärin,en oikeastaan koko systeemi ymmärrä :ashamed: mietiyttä sekin mitä sinä sanoitkin,mutta siskso on siitä mieltä että murhesta ei oo kyse,kun hän voi jo huonostiAlkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Mitä te ajattelette?Kun 8.10 mun isä teki testamentti kaverin nimelle,silloin hän soiti vielä mun siskolle että hän on niin onnellinen ,koska hänen paras kaveri osti hänelle lippuja Suomeen!(huom.sisko ei tienyt että hän teki testamenttia)sitten 13.10 hän tuli mun luo,just silloin mun lapsi oli leikaukseen jälkeen!Minkä takia,hän tuli mun luo???Hän ei ikinä ollut mun luona ja yhtäkkiä hän tuli,silloin kun mä en edes odottanut häntä,koska muutenkin oli vaikea,enkä halunut ketään nähdä silloin.Mutta kuitenkin ,minkä takia hän teki niin?Mun sisko kertoi myös että hän sanoi että myy asunto mun kaverille!(siskon x-asunto)kun nyt heillä on uus talo.Hän vielä sanoi että myy pimeästi????Pitäisikö isälle uskoa että hän oikeasti rakastanut meitä,vaikka hän ei halunut nähä mua yli 5v ja ei kertakaan edes soitanut?Mitä kaikki tämä tarkoita teijän mielestä?Voi olla joku osaa sanoa sivusta,kun omasta isästä ei ikinä joku halua ajattella jotain paha
Luin muuten siitä linkistä että testamentti pitää uusia 6kk päästä jos tekijä vielä elossa.Eli on voimassa 6kk.
Onhan se outoa jos tekee testamentin ja tulee yllätysvisiitille vaik ei muuten koskaan halua kylään tulla.Tuliko viimeselle visiitille?Jotta sais kuolla rauhassa?Ajatellen teitä kuitenkin.. oliko kuitenkaan luonnollinen kuolema jos kerran noi visiitit ja testamentin teko noin lähekkäin..
kyllähän se laittais kai miettimään..
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Aijaa,olin lukenut myös mutta ehkä jotain ymmärsin väärin,en oikeastaan koko systeemi ymmärrä :ashamed: mietiyttä sekin mitä sinä sanoitkin,mutta siskso on siitä mieltä että murhesta ei oo kyse,kun hän voi jo huonostiAlkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Mitä te ajattelette?Kun 8.10 mun isä teki testamentti kaverin nimelle,silloin hän soiti vielä mun siskolle että hän on niin onnellinen ,koska hänen paras kaveri osti hänelle lippuja Suomeen!(huom.sisko ei tienyt että hän teki testamenttia)sitten 13.10 hän tuli mun luo,just silloin mun lapsi oli leikaukseen jälkeen!Minkä takia,hän tuli mun luo???Hän ei ikinä ollut mun luona ja yhtäkkiä hän tuli,silloin kun mä en edes odottanut häntä,koska muutenkin oli vaikea,enkä halunut ketään nähdä silloin.Mutta kuitenkin ,minkä takia hän teki niin?Mun sisko kertoi myös että hän sanoi että myy asunto mun kaverille!(siskon x-asunto)kun nyt heillä on uus talo.Hän vielä sanoi että myy pimeästi????Pitäisikö isälle uskoa että hän oikeasti rakastanut meitä,vaikka hän ei halunut nähä mua yli 5v ja ei kertakaan edes soitanut?Mitä kaikki tämä tarkoita teijän mielestä?Voi olla joku osaa sanoa sivusta,kun omasta isästä ei ikinä joku halua ajattella jotain paha
Luin muuten siitä linkistä että testamentti pitää uusia 6kk päästä jos tekijä vielä elossa.Eli on voimassa 6kk.
Onhan se outoa jos tekee testamentin ja tulee yllätysvisiitille vaik ei muuten koskaan halua kylään tulla.Tuliko viimeselle visiitille?Jotta sais kuolla rauhassa?Ajatellen teitä kuitenkin.. oliko kuitenkaan luonnollinen kuolema jos kerran noi visiitit ja testamentin teko noin lähekkäin..
kyllähän se laittais kai miettimään..![]()
Velkaa???Hän koko elämää maksanut hänelle ei velkaa vaan muuten vaan,mun äiti ei nähnyt ikinä hänen palkka kotona,vaikka saanut hän hyvin ja nyt vielä saimme tietä että pankissa hänellä on iso summaAlkuperäinen kirjoittaja .......:ikävää tietysti että kaikki omaisuus menee,mutta jos isäsi on velkaa ja itse henk.koht.olen sitä mieltä että velat täytyy kyllä maksaa.
Perinnönjättäjä ei välttämättä niistä aviehdoista tiedä ja kuka sitten mahtaa olla siinä vaiheessa ylipäätään puolisona, kun perintöä jaetaan. Perinnön antaja siis pystyy testamentissaan määräämään omaisuuden pysymään suvussa.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hieman asian vieresta... Kannattaa muuten testamentilla turvata, että esim. kiinteistöt pysyvät oman suvun hallussa. Esim. mieheni peri tädiltään mökin ja tädin testamentissa oli kohta siitä, että mökki ei voi sirtyä avioerotilanteessa minulle. Näin mökki kulkee koko ajan mieheni suvussa![]()
Avioehto takaa ihan saman asian. Ei tarvitse välttämättä testamenttia.