sain kuulla että minulla on kolmas sisko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan. . .
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vaan. . .

Vieras
sain kuulla että minulla on kolmas sisko joka luulee että hänen isä on hänen oikea isä, vaikka ei ole. Tän tytön isä myös luulee että on tämän tytön oikea isä.. Tän tytön äiti tietää että asia ei näin ole.. Mulla on vähän outo olo että mulla on kolmas sisko joka vielä astu lähellä mua ja on saman näköinen kuin minä.. Onko sulla ollut samaa tilannetta? Tai jollain tutulla? Mitä tässä nyt pitäis tehdä, ei mitään? Mutta onko se reilua etten sais ikinä tutustua mun siskoon.. Anteeksi sekava kirjoitus..

Mun isä on myös tän tytön isä.Tän tytön äiti kyllä on tiennyt jo raskaudestaan asti kuka on oikee isä.ja olen ihan täysin varma asiasta kun mun isä sen mulle kerto ja mun äiti myös tietää.

Mun isä on myös tän tytön isä.Tän tytön äiti kyllä on tiennyt jo raskaudestaan asti kuka on oikee isä.ja olen ihan täysin varma asiasta kun mun isä sen mulle kerto ja mun äiti myös tietää.

Mulla on myös kolmas sisko jolla sama isä ja ei ole mun ja siskoni näköinen lainkaan. Kukaan edes epäile meidän olevan siskoksia. Tullut siis ilmeisesti täysin äitiinsä. Isän kuoltua tämäkin tuli vasta ilmi.

Alkuperäinen kirjoittaja Äitinsä näköinen;26957550:
Mulla on myös kolmas sisko jolla sama isä ja ei ole mun ja siskoni näköinen lainkaan. Kukaan edes epäile meidän olevan siskoksia. Tullut siis ilmeisesti täysin äitiinsä. Isän kuoltua tämäkin tuli vasta ilmi.

Ootko sä kertonu sille kolmannelle siskolle että olet sen sisko?
Mun tekis mieli kertoa..haluisin tutustua...mutta siitä tulis kuitenki niin kamala riita aikaseksi etten tiedä viitsinkö..

Ootko sä kertonu sille kolmannelle siskolle että olet sen sisko?
Mun tekis mieli kertoa..haluisin tutustua...mutta siitä tulis kuitenki niin kamala riita aikaseksi etten tiedä viitsinkö..

Pakkohan se oli kun oli isän perunkirjoitukset jossa tarvittiin myös tota siskopuolta. Kerran vaan nähtiin ei enää sen jälkeen ja tuosta aikaa jo useita vuosia. Ei väkisin voi pitää yhteyttä jos toinen ei halua. Oman siskoni kanssa ollaan lähes päivittäin yhteydessä oltu aina.

Yhteistyössä