Mä olen TODELLA ylpeä itsestäni :) *sis. kuvat*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Minä, joka olen täysin tumpelo käsistäni, kudoin pojalle pipon ja aplikoin siihen kirjaimenkin :D. Viis siitä, että aplikointi (onko se sellainen nimeltään kun reunustetaan kuviota) on epätasaista, pipo on liian suuri ja kudontajälkikin on vähän sinne ja tänne. Mä kuitenkin sain pipon tehdyksi ja mun mielestä se on kaikesta huolimatta hieno :heart:

[QUOTE="hippu";22073888]On hieno. Mua vain hippusen häirittee toi muumin puuttuva pää...[/QUOTE]

Joo, mua jäi häiritsemään sama juttu. En vaan ymmärtänyt katsoa mistä leikkaan ja sitten en enää jaksanut tahia uudelleen. Nyt on siis päätön muumi pojan päässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;22073902:
Ei kertakaikkiaan mitään. Turkilmakselle grau :D

no ei sitten :( oon joskus lukenut turkilmaksen laihdutusblogia ja tulokset oli hienoja, en vaan enää muista edes osoitetta enkä ole mitään kuvaketjuja täälläkään vähään aikaan katellut.

[QUOTE="vieras";22073957]no ei sitten :( oon joskus lukenut turkilmaksen laihdutusblogia ja tulokset oli hienoja, en vaan enää muista edes osoitetta enkä ole mitään kuvaketjuja täälläkään vähään aikaan katellut.[/QUOTE]

Täällä tuo perskyrpäily on niin vahva taiteenlaji että miä en puutu yhtään mihinkään. Hän voi ite kertoa jos tahtoo :)

[QUOTE="vieras";22073957]no ei sitten :( oon joskus lukenut turkilmaksen laihdutusblogia ja tulokset oli hienoja, en vaan enää muista edes osoitetta enkä ole mitään kuvaketjuja täälläkään vähään aikaan katellut.[/QUOTE]

Niin siis täällä on tänään pyörinyt joku kuvaketju johon tungin lärväni :). Se blogi on: Terhin terveempi elämä. Päivitän sitä nolostuttavan hitaasti, mutta on siellä sentään jotain :)

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22073974:
Muumilta puuttuu pää :O

Pipo on hiano kyllä.:) näyttää hyvältä neulekäsialalta.

No juu, niin puuttuu :ashamed:. Mutta kiitos paljon :). Mä olen oikeesti ihan naurettavan ylpeä tekeleestäni, sillä olen aiemmin saanut aikaiseksi pari kaulaliinaa (pelkällä oikealla, vai mikä se termi nyt on, neulottuna) ja yhden lapasen ilman peukaloa :D.

Yhteistyössä