Mä olen toooodella vihainen,niin vihainen että te ette voi uskoa!

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Ensiksi tänne tuli anoppi ja kun mä menin kaupaan,hän laitoi kaikki uudet lasten vaatet pesemään ja arvakaa mitä,ne vaatet eivät mee mihinkään kuin roskikseen,kun ne on nyt ihan eri värisiä,en tajua mikä ihminen laita kaikki vaatet sekaisin ja vielä tommonen ohjelma että ne on kaikki kuin koran suusta,niin ja tänään vieläkin mun äiti tuli istumaan mun lasten kanssa sekä mun siskon lapsi,mä sanoin monta kerta mitään uutta ei saa koskea,no nii tommonen juttu lasten varten,varma joku tietä missä saa pirtä tommonen korkea juttu jaloilla,niin joku pirsi sielä tavallisella pinkki kynällä enkä saa mitenkään sen pois ja naarmuja on vaikka kuinka,nyt hermot meni ja soitin äidille ja sanoin että ostaa mulle uus se juttu! :kieh: Oikeasti vain meijän talossa saa vaikka mitä tehdä eikä se ole ensimäinen kerta,mutta kun tulen äidin luo niin sielä ei saa edes teettä joda sohvalla :kieh:

anteeksi aika paljon... mutta tekstistäsi en ymmärrä, mitä on tapahtunut ja miksi paha mieli. luin sitä useampaankin otteeseen. sanoja paljon... niitä osaat laittaa kyllä peräkkäin.
tiedän, ettei suomi ole äidinkielesi, mutta silti...
:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja syystyttönen:
anteeksi aika paljon... mutta tekstistäsi en ymmärrä, mitä on tapahtunut ja miksi paha mieli. luin sitä useampaankin otteeseen. sanoja paljon... niitä osaat laittaa kyllä peräkkäin.
sulla on itelläs sit kyllä vikaa luetun ymmärtämisessä.. anoppinsa pyykännyt uusia lasten vaatteita, jotka sitten ovat pesussa värjääntyneet, ja joku piirtäny ilmeisesti piirtoalustaan väärällä kynällä, eli sitä ei saa puhdistettua kuten niillä kynillä jotka siihen kuuluvat jne.

en minäkään ymmärtänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sulla on itelläs sit kyllä vikaa luetun ymmärtämisessä.. anoppinsa pyykännyt uusia lasten vaatteita, jotka sitten ovat pesussa värjääntyneet, ja joku piirtäny ilmeisesti piirtoalustaan väärällä kynällä, eli sitä ei saa puhdistettua kuten niillä kynillä jotka siihen kuuluvat jne.

Näin juuri.
Mä en tajua miten joku voi olla ymmärtämättä ap´n pointtia!

Yhteistyössä