mä olen tyytyväinen meidän päiväkotiin, tuli vaan mieleen! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jjjjjjjjj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jjjjjjjjj

Vieras
Aina mollataan päiväkoteja ja tätejä ja toimintaa. Mun pienempi lapsi oli 1,5v kun meni päiväkotiin ja isompi oli silloin 3v. Pienen ryhmässä on 12 lasta jaettuna kolmeen pienryhmään ja isomman ryhmässä on 21 lasta jaettuna kolmeen pienryhmään. Olen ollut tyytyväinen tämän puoli vuotta kun lapset ovat päikkärissä olleet ja aina on aamuisinkin löytynyt turvallinen ja tuttu syli johon pienemmän jättää. Kyllä lapsistakin näkee että ei siellä nyt ihan kamalaa ole.
Tämä varsinkin niille äideille jotka joutuvat kuuntelemaan arvostelua kun laittavat lapsensa päiväkotiin. Minäkin sain kuulla, mutta minkäs teet kun töihin oli mentävä ja vuorohoitoa tarvitaan työn takia. Ihanaahan se olisi olla kotona, mutta ei ne pilalle mene tuollakaan <3

Mä olen myös erittäin tyytyväinen meidän päiväkotiin, esikoinen aloitti 1,5 vuotiaana ja nuorempi aloittaa syksyllä 2 vuotiaana. Kiitos päiväkodin tädeille!

[QUOTE="äitee";30823352]...siis hoitajille kiitos eikä tädeille..ite oon sairaanhoitaja, kauhee jos kutsuttas tädiks ; )[/QUOTE]

Joo, tosiaan.. ;) Suuri kiitos hoitajille!

Yhteistyössä