Mä olen vähän... miten tähän suhtautuis, treffipyyntö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AinaHarmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AinaHarmaa

Vieras
mulla oli ilmoitus eräällä treffipalstalla ja kirjoittelin kauan yhden miehen kanssa. No sit se mies yhtäkkiä poisti ilmoituksensa kun oli muka löytänyt "sen oikean".
Mä kirjoitin sille sitten että älä hätäile, ettet turhaan pety yms..
No tänään huomasin että sen profiili oli palautettu ja kysyin että mitä kuuluu jne ja pyysi mua treffeille.
Siis se sen juttu ei ollut onnistunut.
Voisinhan mä mennäkin, mutta mitä jos se on tyypiltään sellainen jolla on taipumus salama-ihastua?
sillä on työ ja poika, on yh.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kiertäsin kaukaa, ei vaikuta tasapainoiselta.

:laugh:

Miten niin?

Mies siis käynyt jonkun kanssa treffeillä, ihastunut, mutta todennut pian, ettei jutusta tulekaan yhtään mitään. Ei tuo nyt kovin tasapainotonta ole.

Mut toisaalta, onhan hän voinu aatella et kerta nyt jotakuta tapailen ni otan varmuudeks sen ilmotuksen pois, tavallaan vois olla reilu mieskin et keskittyy sit vaan yhteen kerrallaan. En siis vetäs johtopäätöksiä vielä..

Mulle ois varmaan tullu sellanen olo et oon "seuraavaks paras" vaihtoehto. Eli löyty hänen mielestä parempi tapaus ja sit se meni mönkään ni kokeillaan sit tota... äh, en haluu maalata piruja seinille, kivoja treffejä teille! :flower:

No tää eka ilta peruuntui, mä peruin kun poika tulikin kotiin ja oli vähän kipeä. Mutta tänään nähtiin ja en kyllä kadu. Oli aamu-treffit torilla, siellä kahviteltiin ja sitten käveltiin meren rantaa pitkin ja juteltiin kaikesta maan ja taivaan väliltä .. Vähän ujonpuoleinen oli aluksi, mutta vaikuttaa tosi kiltiltä jne. Aluksi ajattelin että on ihan liian syvällinen mulle, mutta kyllä hänestä näköjään huumori-puolikin löytyy.
On yh, lapsi jo 17.
Jep, nähdään toistekin ellei sitten pelästynyt mua :)

Yhteistyössä