Mä olen varattu nainen ja ihastunu yks mies töissä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zavanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

Zavanna

Vieras
Mä olin kaks vuosi sitten paljon ihastunut mun työkaveri. Meillä oli jotain pieni säpinä, mutta ei koskaan menty sänky asti/ tapailtu salaa. Oltiin silloin molemmat varattu, mutta kyl mä huomasin sen kipinän meidän välillä. Mies tiesi mun tunne, mutta sanaton sopimus päätimme olla aikuisia.
No, sitten mies lähti virkavapaalle opiskelemaan ja oli poissa töistä kaks vuotta, näinmies vain ohimennen joskus.
Nyt mies on tullut takaisin ja en voi ymmärtä väärin hänen katse tai käsi joka viipyilee, jos toinen ojentaa jotain, vaikka kynän.
Mä kuulin, että mies on eronnut, mutta mä taas olen mennyt naimisiin.
En halua pettää mun oma mies, mutta en saa tuota toista pois mun mieli! ÄRSYTTÄ NIIN!!
Miten mä poista mun ajatukseni??

t. huomionkipeä viroilainen

(huomionhakuisuudesta puheenollen...)

Hyvä heitto, tsiisus kun joku kysyy jotain ihan asiallisesti niin leimataan huomionhaukusieksi ja tosiaan sille viroilaiselle naikkoselle lässytellään päivät pitkät vaikkei se muuta osakaan kun hakea huomiota!

Alkuperäinen kirjoittaja Zavanna:
Mä olin kaks vuosi sitten paljon ihastunut mun työkaveri. Meillä oli jotain pieni säpinä, mutta ei koskaan menty sänky asti/ tapailtu salaa. Oltiin silloin molemmat varattu, mutta kyl mä huomasin sen kipinän meidän välillä. Mies tiesi mun tunne, mutta sanaton sopimus päätimme olla aikuisia.
No, sitten mies lähti virkavapaalle opiskelemaan ja oli poissa töistä kaks vuotta, näinmies vain ohimennen joskus.
Nyt mies on tullut takaisin ja en voi ymmärtä väärin hänen katse tai käsi joka viipyilee, jos toinen ojentaa jotain, vaikka kynän.
Mä kuulin, että mies on eronnut, mutta mä taas olen mennyt naimisiin.
En halua pettää mun oma mies, mutta en saa tuota toista pois mun mieli! ÄRSYTTÄ NIIN!!
Miten mä poista mun ajatukseni??

t. huomionkipeä viroilainen

(huomionhakuisuudesta puheenollen...)

jännää, et ton virolaisuuden huomasin heti. :-) Siinä on jotain ihanaa, siis niissä kirjoitusvirheissä.
Itse aiheeseen en osaa sanoa mitään muuta kuin tarkkaile tilannetta, itsehän tiedän parhaiten. :-)

Yhteistyössä