Mä olin NIIN onnellinen ku oltii äiteel eile..yötä..et saan nukuttuu,,,

Teollisuuskypärä

Aktiivinen jäsen
27.10.2007
2 282
0
36
nukuttuu kunnol ku ei oo noi 5 huligaanikisua riehumas ja koira kuorsaamas...
jep kaikki meni hyvin kunnes oma mummini alotti kuorsaamisen :laugh: ..siihen loppu nukkumiset...
Miten ihmees voi olla näi herkkäuninen?Älkää suositelko korvatulppia,en osaa nukkuu tötsät korvis...pitäs päästä johki pimeeseen täysin äänieristettyyn huoneeseen pariks yöks...heräisin varmaan omaan kuorsaukseen enkä sais enää nukuttuu |O :headwall:

hah, mie oon ihan samanlainen.....varsinkin valo häiritsee ja siks meillä onkin teipattuna pimennys verhon reunukset ikkunaan kiinni että pystyn nukkumaan :D ja sit jos vahingossakaan nousen ylös säkystä ni ei takuulla tuu enää uni...

Voi ei... Tunnen tuskasi! Mä lähdin viime keväänä kavereiden kanssa laivalle. He ryyppäsivät, minä meinasin, että nukun, kun kukaan lapsista ei herätä! Menomatkalla naapurihytissä lapsi huusi läpi yön. Se itseasiassa ei häirinnyt ihan kauheasti, kun ei itse tarvinnut nousta ylös asian vuoksi. Toisena yönä oli niin kova merenkäynti, että en saanut nukuttua kun laiva pomppi ja ryskytti aalloissa. Kotiin tuli tolkuttoman väsynyt äiti, joka sai välittömästi ottaa yövuoron valvottavien lasten kanssa: miesrukka kun oli joutunut heräilemään kahtena yönä peräkkäin kun äiti lepäsi risteilyllä...

Yhteistyössä