Mä olin täältä noin puoli vuotta poissa koska oli tylsää... eipä ole meno muuttunut. :(

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eevee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eevee

Vieras
Nyt oon parin kk aikana vieraillut täällä päivittäin ja katsellut "tarjontaa". TYLSÄÄ. Missä kaikki? Missä ne naiset jotka osaa puhua muustakin kun vauvan pukeutumisesta tai siitä mitä ruokaa tänään tehdään?! I wonder. Hankkiko ne elämän?
 
Miä olin muutaman vuoden käymättä kokonaan. Joku aika sitten eksyin tänne kun googletin puutarhanhoito juttuja.
Kotiäitiys aikana täällä tuli roikuttua enemmän. Siks kai ne jututkin on varmaan sitä aihepiiriä.
 

Yhteistyössä