K
kummissaan
Vieras
Se kertoilee asioita, jotka se sitten myöhemmin kieltää sanoneensa ollenkaan. Kerrankin tuli juttua sen eksän ammatista, ja se kertoi että se työskentelee laivalla ja on nyt kyllästynyt siihen hommaan jnejne. No, sitten kerran se mainitsi jostain tuttavastaan joka on myös laivalla töissä, ja kysyin sitten että niin, mitä se sun eksäs siellä laivalla tekeekään työkseen. Ja tää mies vaan sanoo että ei se missään laivalla ole, koskaan ollutkaan. Eikä hän ole sellaista ikinä väittänyt. Olin vähän kummissani, sillä tää mies jutteli pitkät tarinat eksänsä laivajutuista, enkä varmasti muistanut/ymmärtänyt sitä asiaa väärin.
Nyt sitten tässä yksi päivä sanoin että meiän täytyy jutella. Kerroin että en ole tyytyväinen suhteeseemme ja syyt sille. Ja tää mies sanoo että se johtuu ihan vaan siitä ettei hän tiedä mitä haluaa. Ja mä olin taas ihan puulla päähän lyöty. Nimittäin mies on koko sen ajan kun on tunnettu toisemme (vajaa vuosi) sanonut että hän tietää mitä haluaa ja että se olen minä. Ja että hän on rakastunut, ja haluaa tehdä töitä sen eteen että meidän suhde onnistuu. Kun sitten sanoin tästä sille, niin tää mies alkoi väittämään ettei ole koskaan mitään sen kaltaista sanonut (että haluaa mut ja rakastaa jne).
Mä olin ja olen vieläkin ihan pöyristynyt ja kummissani.
Miksi ihmeessä se valehtelee ihme asioista????? Mä en käsitä enkä tajua.
Tän lisäksi tää mies ei koskaan kommentoi mitenkään mun viesteihin, jos sanon niissä jotain sen suuntaista että en ole varma haluanko enää tavata. Se jättää huomioimatta ne täysin, pitää muutaman päivän hiljaiseloa ja jatkaa sitten ihan kuin mitään en olisi koskaan sanonutkaan. Pyytelee treffeille ym.
Onko teiän mielestä tuo mies jotenkin omituinen, vai liiottelenko mä asioita?
Nyt sitten tässä yksi päivä sanoin että meiän täytyy jutella. Kerroin että en ole tyytyväinen suhteeseemme ja syyt sille. Ja tää mies sanoo että se johtuu ihan vaan siitä ettei hän tiedä mitä haluaa. Ja mä olin taas ihan puulla päähän lyöty. Nimittäin mies on koko sen ajan kun on tunnettu toisemme (vajaa vuosi) sanonut että hän tietää mitä haluaa ja että se olen minä. Ja että hän on rakastunut, ja haluaa tehdä töitä sen eteen että meidän suhde onnistuu. Kun sitten sanoin tästä sille, niin tää mies alkoi väittämään ettei ole koskaan mitään sen kaltaista sanonut (että haluaa mut ja rakastaa jne).
Mä olin ja olen vieläkin ihan pöyristynyt ja kummissani.
Miksi ihmeessä se valehtelee ihme asioista????? Mä en käsitä enkä tajua.
Tän lisäksi tää mies ei koskaan kommentoi mitenkään mun viesteihin, jos sanon niissä jotain sen suuntaista että en ole varma haluanko enää tavata. Se jättää huomioimatta ne täysin, pitää muutaman päivän hiljaiseloa ja jatkaa sitten ihan kuin mitään en olisi koskaan sanonutkaan. Pyytelee treffeille ym.
Onko teiän mielestä tuo mies jotenkin omituinen, vai liiottelenko mä asioita?