Kiva, mä oon sitten tapaillu 17-vuotiasta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VoiVee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

VoiVee

Vieras
Joo, ihana yllätys taas kerrassaan.

Eli baarissa tapasin 3kk sitten kivan miehen ja ollaan tää aika nyt tapailtu. Mies sanoi olevasa 21, eikä mulla ollu mitään sytä ajatella että valehtelee kun kerta oli päässyt anniskelupaikkaankin.

Eilen tuli puhetta vanhempien tapaamisesta. Mies (tai siis POIKA) meni ihan kummalliseksi ja sanoi että mielellään hän haluaa minut perheelleen esitellä MUTTA hän ei ole ihan sen ikänen kun sanoi. Ei siinä mitään, oletin tietenkin että ei olekkaan viel täyttänyt 21-vuotta ja naureskelin että kerro vaan, ei se muhun vaikuta.

Juu. On sitten 17. Tänä vuonna täyttänyt.

Voi vittu sanon mä. Olo on ku jollain pedarilla. Vituttaa, ahistaa, masentaa, surettaa. MIten mulle voi käydä näin???

Alkuperäinen kirjoittaja O_o:
O_o

No, eihän se kyllä sun syy ole. :( Mutta mitä nyt? Kurja tilanne! Varmaan jo jotain tunteitaki on pelissä. :(

No on joo. Ja kyllä, mä olen ihan rakastunut.

Mutta tiedän että ei tätä voi jatkaa, jos ees täyttäis tänä vuonna 18 mutta kun ei!
Ja se että on valehdellu, oli kuulemma ajatellut että kun mä rakastun niin annan anteeksi eikä se enää merkkaa. Sehän se just merkkaa, se on valehdellu koko ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja VoiVee:
Alkuperäinen kirjoittaja O_o:
O_o

No, eihän se kyllä sun syy ole. :( Mutta mitä nyt? Kurja tilanne! Varmaan jo jotain tunteitaki on pelissä. :(

No on joo. Ja kyllä, mä olen ihan rakastunut.

Mutta tiedän että ei tätä voi jatkaa, jos ees täyttäis tänä vuonna 18 mutta kun ei!
Ja se että on valehdellu, oli kuulemma ajatellut että kun mä rakastun niin annan anteeksi eikä se enää merkkaa. Sehän se just merkkaa, se on valehdellu koko ajan.

Miksei muka voi jatkaa? Go for it! kaikki ei löydä elämänsä rakkautta koskaan eikä teidän ikäero ole mikään iso.

No eihän tuo numeroina ole paha, mutta mua yököttää että se oli tammikuussa vielä 16-vuotias!!!!!
Sitäpaitsi, olenhan mä kuitenkin sitä vanhempi, kun täytän kohta 22.

No eihän tuo numeroina ole paha, mutta mua yököttää että se oli tammikuussa vielä 16-vuotias!!!!!
Sitäpaitsi, olenhan mä kuitenkin sitä vanhempi, kun täytän kohta 22.

Yhteistyössä