Mä oon huomannut, mä oon ONNELLINEN,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NannaIhana

Aktiivinen jäsen
21.10.2008
10 502
1
36
Oon päässy ex-ukosta eroon, en kaipaa enään yhtään sitä paskaa elämääni. Aluks oli pakko vaan laittaa viestejä sun muuta, nähdä ja paneskella, ikävä oli niin suuri :x Mut nyt huomasin, etten ole kuullut siitä kolmeen viikkoon mitään :D

Mä oon vapaa :D Siitä kaikesta paskasta :D

ja mikä parasta, mun ei tarvii enään koskaan itkeä sen takia. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Vaikka kuinka paskaa satais niskaan, niin silti sitä rakastaa. Tää on mulle helvetin tärkeä asia huomata, etten todellakaan enään rakasta enkä välitä. ;)

Olen onnellinen puolestasi.

Tosin oudolta kuulostaa kun joku sanoo että on tärkeä huomata ettei enää välitä toisesta ihmisestä.

Ehkä se vaatii liikaa ihmisiltä (meiltä ) että voisimme välittää ja silti päästää irti huolimatta siitä että meillä olisi ´oikeus´ olla välittämättä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Tosin oudolta kuulostaa kun joku sanoo että on tärkeä huomata ettei enää välitä toisesta ihmisestä.

Mä en vaan enään pysty välittämään millään tavalla siitä ihmisestä, kaiken sen jälkeen mitä se on mulle tehnyt.

Mä olen kans iloinen puolestasi.

Mulla ollu joskus kans tilanne että mä sain vain kärsiä siinä suhteessa mut silti siinä vaan oli.
Nyt sit ihmettelee että kuinka sitä silloin voi... mut nyt kun kaikki on hyvin niin olen oppinut arvostamaan myös itseäni etten enään antais sellaista tapahtua.

Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Mä olen kans iloinen puolestasi.

Mulla ollu joskus kans tilanne että mä sain vain kärsiä siinä suhteessa mut silti siinä vaan oli.
Nyt sit ihmettelee että kuinka sitä silloin voi... mut nyt kun kaikki on hyvin niin olen oppinut arvostamaan myös itseäni etten enään antais sellaista tapahtua.

:hug: niimpä...

Yhteistyössä