mä oon ihan hirvee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dietorelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dietorelle

Aktiivinen jäsen
16.12.2005
8 938
1
36
en jaksais itseeni. oon aina ollut tälliänen. eli sunnittelen innolla jotain esimerkikis nyt ollaan tänään menossa nais porukalla möklle.miehet jää kattoo lapsia kotiin. no mulle tuli eilen illalla kauhea ahdistus kun en pääse illalla kotiin. mulla ei tuu sitä jos mies mukana,mutta en siltikään tykkää vieraassa apikassa nukkua vaan kotin haluisin yöksi.
On anopin mökki joten en voi lähtee kotii nukkuu ja jättää toisia sinne nukkuu.

Mutta siis mä oon ollut jo pienenä tälläinen suunnitellut ihan innoissani jotain kun pitäis tehä nin tulee kauhea kauhu että mä en haluu tehdä tätä että en voi enään perua pakko mennä.

jo jos joku ymmärsi yhtään

mulla on vähän saman tyyppinen ongelma. eli mä olen innoissani jos vieraita on tulossa käy.leivon ja siivoan ja kaikkee.sit illalla alkaa ahdistaa et eikö ne meinaa lähteekään pois,tai mikä kammottavampaa-jos ne jää yöksi!:)

Mun kaveri on samanlainen ja se on raivostuttavaa. Aina se on semmonen ollu. ...kerrankin suunniteltiin monta viikkoa yhteisiä vappupippaloita ja kun tuli vappuaatto, hän ilmotti kolmen aikaan, että ei hän ja hänen mies tulekaan. Eikä tämä tosiaankaan ole ainoa kerta.

Itseäkin välillä ei "huvitakaan" enää sitten sinä päivänä, kun juttu on määrä tapahtua, mutta kun vaan lähtee, joka kerta on ollu ihan sairaan hauskaa ja se huvitus löytyy sieltä jostain.

Eli menet ja pidät hauskaa etkä ole tyhmä. :)

joo mä meen.kyllä siellä varmaan kivaa on. pitäis saaha joku unitabletti että jos rupee ahistaa niin sais mennä unten maille.

en mä tollain olis jättänyt noita vappujuttuja väliin. sieltä kuitenkin pääsee kotiin jos siltä tuntuu.

se ahdistus mitä on niin on ihan oikeeta. ahdistaa hirveesti. eilen jo illalala porasin niin kuin johonkin pahaan apikaan olisin menossa ja joku pakottais vaikka itse haluun :headwall:
nyt paremmilla mielin. silti voi se vielä uudestaan sieltä tulla se ahistus

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
en jaksais itseeni. oon aina ollut tälliänen. eli sunnittelen innolla jotain esimerkikis nyt ollaan tänään menossa nais porukalla möklle.miehet jää kattoo lapsia kotiin. no mulle tuli eilen illalla kauhea ahdistus kun en pääse illalla kotiin. mulla ei tuu sitä jos mies mukana,mutta en siltikään tykkää vieraassa apikassa nukkua vaan kotin haluisin yöksi.
On anopin mökki joten en voi lähtee kotii nukkuu ja jättää toisia sinne nukkuu.

Mutta siis mä oon ollut jo pienenä tälläinen suunnitellut ihan innoissani jotain kun pitäis tehä nin tulee kauhea kauhu että mä en haluu tehdä tätä että en voi enään perua pakko mennä.

jo jos joku ymmärsi yhtään

se on vähän niin että kun liikaa suunnittelee, niin siitä menee -se jokin- pois. monta kertaa sellaiset ex tempore tyyliin olevat jutut on parempia. ei kerkiä liikaa vatvoa sitä asiaa joka kantilta. ja mä olen ihan samanlainen, mä mietin ja pohdin ja sitten mikään ei enää tunnu hyvältä idealta. ja pessimisti kun olen niin ajattelen että tylsää siitä tuliskin. eli tavallaan itse pilaan sen fiiliksen.

Yhteistyössä