mä oon ihan hukassa, mitä teen ton vajaa 2 veen unien suhteen!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikuisuus aihe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikuisuus aihe

Vieras
Neiti täyttää kohta 2 vee. Nyt kun ollaan lomalla ja nukuttu tavallista myöhempään (n. klo 8) aamulla, niin neitiä ei saa millään nukahtaan päiväunille. Ei oo ees väsyny. Yleensä jaksaa koko päivän mallikkaasti ilman mitään kiukkukohtauksia. No, tänään sit oltiin tos neljän aikaan ulkona ja halus "vauvakiikkuun". Siinä häntä keinuttelin ja yhtäkkiä neiti nukahti kiikkuun! Eihän se siinä nukkunu ku minuutin ja sit virkos. Nyt laiton illalla nukkuun klo 19:30 kun itseki puheli et "mennään ukkuun". Mutta kuinka ollakkaan, TUNNIN väsytystaistelun jälkeen vasta nukahti!

Esikoinen meillä ollut toista maata. Täytti nyt vasta 3v6kk ja tähän asti nukkunut päiväunet mukisematta. Nyt häneltä kyllä jäämässä päiväunet pois kun kotona ollaan, mut taitaa olla jo ihan ok. Mut toi pienempi mua oikeesti hirvittää. 2v tarvis aivan varmasti päiväunensa.

Onkohan toiveissa et kun elokuussa taas hoitoalkaa (ovat n.6pv/kk hoidossa) ja illat ja yöt pimenee et taas alkais päiväunet maittaa? Onko muilla ollut tällaista 2 veen kanssa? Muistaakseni oli ton esikoisenki kans n. pari viikkoa et sain taistella päiväunille menosta, mut pidin pääni ja alkoi taas unet maistua. Pitäisköhän vaan ottaa tiukempi linja ton päiväunille menon kans vai mikä auttais?

Mä sain ainakin pitkitettyä tuota päikkäreiden nukkumista omalla sitkeydellä..yrittivät ihan tosissaan jättää juuri tuossa 2v paikkeilla päikyt pois, mutta ovat kuitenkin nukkuneet kesään asti mukisematta.
Nyt on taas sellainen vaihe, ettei päikyt juuri maistu ja ikää kohta 3v. Ajattelin pian luopua jos menee liian vaikeaksi..nyttenkin menee helposti illalla nukahtamiseen tunti-1½..Ihan selkeästi siis päiväunet liikaa..
Oishan se ihanne jos nuo nukkuisivat vielä, mut ei sille mitään voi jos toinen ei vaan nuku!

Yhteistyössä