Mä oon ihan hysteerinen...tärisen ja itken.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avuton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
nii siis meillä on kans, onneks tiedetään että mistä tulevat sisälle ja siitä ne saa napattua. Joskus on tosiaan käyny niin että jäävät hyppimään loukkuun ja se on kyl aika karmeeta.

Laittakaa loukkuja jo ulos, nyt kun on lunta useimmissa paikoissa jo, niin näkee jäljistä että mistä ne menevät sisälle..

Onks hiiriä tänä vuonna jotenkin paljon? Anoppilassakin niitä kuhisee ihan mielettömästi tänä syksynä, jatkuva räpellys seinien välissä vaikka siellä on loukkuja ja just se elektroninen surkea karkotin. Nehän oli tehneet pesän anopin auton moottoritilaankin :o

Ja siellä oli muurahaisiakin sisällä, siis nyt marraskuussa :o niitäkään ei ole kyllä yleensä tähän aikaan ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vanhoissa taloissa on hiiriä ja uudemmissakin..
Asian kanssa on vaan opeteltava elämään tai muutettava kerrostaloon kaupunkiin!

heh, me asutaan kerrostalossa Helsingissä, ja tää ei oo ees vuotta vanha talo.. mutta siis viimeks eilen nähtiin hiiri.. oli käyny repimässä meidän roskapussin :( Keväällä se kävi syömässä kaikki meidän pavut ym :/ että kyllä niitä hiiriä kaupungissakin on..

Alkuperäinen kirjoittaja avuton:
Ja nyt moni teistä saa makeat naurut, kun kerron syyn; hiiret.
Me ollaan kahden vuorokauden aikana saatu 5 hiirtä nalkkiin. Ennen ne rapisteli välikatossa, sitten kattopaneleiden päällä ja nyt talossa.

Mies on ollut tän viikon yövuorossa ja mä oon nukkunut keskimäärin 2-5 tuntia yössä. Tänäaamuna saatiin yksi hiiri, ja ennen kuin mies lähti töihin, jäi toinenkin nalkkiin. Pahinta on että ne on niin isoja ettei kuole loukkuun vaan alkaa rimpuilla siinä. Aamulla mies oli töissä, kun yks hiiri jäi nalkkiin ja rimpuili tunnin kunnes mies tuli kotiin ja tappoi sen. Mulla on vielä täällä kaksi pientä alle 3 vuotiasta lasta, nekin heräs siihen kolinaan aikaisin.

Nyt kun mies lähti töihin, huokaisin helpotuksesta että hiiret on nyt pois kun saatiin yksi kiinni, mutta NAPS taas oli yksi hiiri loukussa, se oli vaan jalasta kiinni ja pääsi karkuun kun yritin pamauttaa sen hengiltä kepakolla.

Mä oon ihan hysteerinen, oikeesti itken ja vapisen ja säpsähdän jokaista rapinaa ja ääntä. En pysty nukkumaan. Mies osti mulle korvatulpat ensi yötä varten mutta pelkään etten kuule jos lapset herää jos laitan ne.

Auttakaa mua nyt. Meillä on sellainen elektroninen hiirenhäätäjä mutta siitä ei ainakaan vielä ole ollut mitään hyötyä, kun tntuu että tää talo kuhisee hiiriä.

Mä pelkään ja inhoan niitä!

Tiedän tunteen.Itse olen hiiri ja rotta foobikko ja jo kuolleen hiiren näkeminen saa minut kangistumaan.Naapurin kissa oli tuonut kuistille hiiren ja lamaannnuin täysin.Mies tuli ja vei sen pois.Hiiriä täällä riittää, kun metsä vieressä. mutta onneksi eivät ole sisään tulleet.

no nyt on pakko kysyä että mikä ihme hiirissä muka on pelottavaa?? mulla on kerran ollut kumisaappaassa luonnonhiiri ku jalan sinne pistin eikä se ees purru vaikka jalkani sitä hipaisi.

mulla on varmaan ollut 20kesyhiirtäkin(joista yksi oli mun huoneessa teini-iässä aina vapaana! nukku välil kaninkin vieressä) joskus joku keyhiiri purrutkin(ei oma) eikä se nyt nii kovaa pure että pelätä ppitäis :D . ihme juttu ku aikuiset ihmiset pelkää jotain hiiriä kun eihän ne ihmistä pysty ees vahingoittaa :D

kyykäärme olisi sitte toinen juttu.

niin ja jos on pieniä lapsia niin kyllä se myrkky vaarallisempaa on kuin hiiret!!

itse ajattelin ostaa pari rottaa meille pojan iloksi (hiiret ei kestäis ton käsittelyä,ennen ku poitsu oppii) :D

hankkikaa kissa!

Yhteistyössä