Mä oon ihan onneton, kun on niin pienet rinnat :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kärsin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kärsin

Vieras
Tuntuu että elämäni kärsii tästä.. en voi olla vapautuneesti IKINÄ en edes oman mieheni kanssa sänky puuhissa kun inhoon omia mitättömiä tissejä :( ja tää on vaivannut siintä asti kun murrosiässä alkoi vähän kasvaa ja sit ne jäi ihan pieneksi, itse vain itselleni vakuuttelin, että kerkee ne viel kasvaa, mutta ei niin ei :( olin muutaman päivän niiiiin onnellinen kun imetin lastani ja rinnat turposi, ne ei tietenkään kovin isot olleet mutta minulle riitti nekin, oiskohan ollut b- kupit ja heti siis huomasin kun menin kauppaan että olin itse varmempi, tämä asia todella kalvaa mietä :( koskaan ei ole kyllä sanottu mitään, että ompas sulla pienet tai jotain muuta ikävää, mutta nuorena on koskettu rintoihini väkisin, kun jo sillo häpesin niitä. Muuten olen tyytyväinen, kaikkeen.. mitä teen, että mieleni muuttuisi?

Minullakin todella pienet tissit, kumminkin ihan nätit muodoltaan. Miehet eivät ole valittaneet koskaan, oma mieheni jopa niistä taitaa tykätä. Itse yritän olla ylpeä näistä ja kropastani, ja keskittyä niihin asioihin itsessäni joista pidän, kavereillekin rehellisesti saatan vaatekaupoissa yms. harmitella kuinka en voi ostaa jotain paitaa kun on niin pienet tissit. mitä vähemmän häpeilee sen helpommaksi käy. Kumminkin usein mietin kuinka olisi mukavaa jos edes tuo b kuppi olisi niin vaatteet istuisivat paremmin :)

Lakkaat ajattelemasta niitä rintojasi.
Ja sitten kun saat seuraavan lapsen niin imetät enemmän kuin pari päivää, vaikka vuosia, niin saat olla uhkea kauemmin. Lihominenkin kasvattaa rintoja.

Alkuperäinen kirjoittaja neukkis:
Ja sitten kun saat seuraavan lapsen niin imetät enemmän kuin pari päivää, vaikka vuosia, niin saat olla uhkea kauemmin. Lihominenkin kasvattaa rintoja.

Niin ja push up -rintaliivit...

tarkotan sitä tässä, että ne tosiaan oli vain muutaman päivän isommat kunnes kutistuivat samaan kokoon imetyksestä huolimatta. Enkä nyt tietenkään kerkee kokoo aikaa ajattelemaan, mutta sanotaan että usein..

Ajatteleppa vaikka niinpäin, että mitä jos sulla olis isot rinnat =) Et ikinä löyä kaupasta nättejä liivejä. Röyhelöripsut saat unohtaa kokonaan. kapeaolkaimisia ei löydy esim koossa DD. Tai jos löytyy, niin ne ei istu eikä niisät oo mitään hyötyä. Ainoat sopivat liivit on mallia "mummo" ja vielä ihonväriset tai valkoiset. Vaihtoehtoja harvoin. Tai sitten ne on sikakalliit jossain alan erikoisliikkeessä.
Et vois harrastaa mitään juoksu/hyppyliikiuntaa, koska rinnat hölskyy aina tiellä ja urheiluliivejä käyttäessä on "liian täyteen ahdetun makkarankuoren"-olo.
Kun imetät, niin maitoa nousee ja rinnat on entistä suuremmat :o Et voi nukkua mahallaan ollenkaan, koska rintoihin sattuu.
Hyvännäköiset paidat harvoin ikuietnkaan istuu päälle, koska suurten ristojen takia etukappale nousee luvattoman korkeelle helmasta :kieh:
Mitä vielä, miehet kattoo pitempään perään, mutta mitä väliä, jos ajattelee liudan noita epäkohtia. Pääasia on, että oma mies tykkää :D
Jos minä saisin nyt valita, ottaisin A-kupin rinnnat ja lähtisin samantien juoksulenkille :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:

Niin ja push up -rintaliivit...

Ei silti ole sama asia.Kun tietää ettei ole luonnostaan "isot".

mullakin on aika pienet silloin kun sain esikoinen ne kasvoi vähän imetin vuoden aatelin että ne pysy sit kun lopetin imetys ne kutstuvat tosi pieneks . mut nyt on tulossa toinen ja ole lihonut aika hyvin. mull on nyt beyoncen pylly ja janet jaksonin rinnat aioin synytyksen jälkeen syödä hyvin et saan pidä ihan kroppani .. mieskin kehuu koko ajan :)

Alkuperäinen kirjoittaja M i l j a:
Ajatteleppa vaikka niinpäin, että mitä jos sulla olis isot rinnat =) Et ikinä löyä kaupasta nättejä liivejä. Röyhelöripsut saat unohtaa kokonaan. kapeaolkaimisia ei löydy esim koossa DD. Tai jos löytyy, niin ne ei istu eikä niisät oo mitään hyötyä. Ainoat sopivat liivit on mallia "mummo" ja vielä ihonväriset tai valkoiset. Vaihtoehtoja harvoin. Tai sitten ne on sikakalliit jossain alan erikoisliikkeessä.
Et vois harrastaa mitään juoksu/hyppyliikiuntaa, koska rinnat hölskyy aina tiellä ja urheiluliivejä käyttäessä on "liian täyteen ahdetun makkarankuoren"-olo.
Kun imetät, niin maitoa nousee ja rinnat on entistä suuremmat :o Et voi nukkua mahallaan ollenkaan, koska rintoihin sattuu.
Hyvännäköiset paidat harvoin ikuietnkaan istuu päälle, koska suurten ristojen takia etukappale nousee luvattoman korkeelle helmasta :kieh:
Mitä vielä, miehet kattoo pitempään perään, mutta mitä väliä, jos ajattelee liudan noita epäkohtia. Pääasia on, että oma mies tykkää :D
Jos minä saisin nyt valita, ottaisin A-kupin rinnnat ja lähtisin samantien juoksulenkille :hug:

Komppaan tätä, et tiedäkään miten rasittavat (ja ehkä rumatkin) isot on. Just valittelin toisessa ketjussa roikkuvia E85:ani. Kun maito nousee synnytyksen jälkeen, niistä tulee vieläkin isommat. Imettäessäkin saa sormilla tukea ettei vauvan naama peity kokonaan :S

mä oon ihan fiiliksissäni pienistä rinnoistani.. koon 75a rintsikoita käytän nyt. ja eipä tuu kipeeks selkä, ei haittaa urheillessa ja ovat vielä imetyksen ja raskaudenkin jälkeen terhakat..

olen menossa pienennys leikkaukseen kun kärsin isoista rinnoista.roikkuu rumasti ja hartiat aina jumissa.päänsärky on jokapäiväinen riesa.

ole onnellinen pienistä rinnoista.voit ostaa sellaiset liivit kun haluat.itselle löytyy mustana ja valkeana,jos löytyy.pystyt olemaan ilman liivejä jos haluat,itsellä hävettää kun tissit roikkuu eli ei puhettakaan että liivittä olisin.

lisäksi olen kokenut senkin että täysin vieraat miehet tulevat kommentoimaan että onks noi aidot plaa plaa plaa.jopa fyysisesti on käyty rintoihin kiinni.

ymmärrän että pienetkin rinnat voi ottaa pannuun,mutta niin se menee myös toisinpäin.isoistakaan ei nautintoa ole.liivejä vaikea löytää ja maksavat paljon.vaatteet ei istu kunnolla kun etumus iso,saatikka ihmisten katseet.ei ne ole aina imartelevia.selkäsäryt,hartiasäryt....

Ja muuten pienillä pysyt ikuisesti nuorena! Kun oli se juttu: Mikä on se mikä on vanhan naisen tissien välissä, mutta ei nuoren? -NAPA :laugh:

No joo. kollega, reilu 50-v oli useammassa siiderissä törttöillyt lomallansa. Lohdutin häntä sitten, että et sitten ainakaan ole vanhaksi tullut. Kun ne vanhuus ja viisaus kuulemma kulkee käsi kädessä... :kieh:

Pukeutuessani korostan hyviä puoliani; hoikka vyötärö ja hyvä perse. laita vaan rohkeasti päälle ihon myötäistä ja vaikka aluksi tuntuisi nololtakin, mut jos käytät löysiä paitoja rintasi häviävät lopullisesti.mä oon nyt 35 v. päässy sinuiksi onnettoman pienten tissieni kanssa (tosin olis musta yhä edelleen ihan kiva, jos olis edes vähä isommat).

Mä vaihtaisin sun kanssas paikkaa mielelläni vaikka heti, ite kärsin näistä D-kupin tisseistä aivan liikaa. Hartioihin ottaa ja niskaa särkee yms. Eikä tosiaan löydä mitään nättejä liivejä tuosta kuppikoosta eli ei ole herkkua olla isotissinenkään. Onhan ne vähän pienentynyt tosta painon pudotuksesta mutteivat tarpeeksi vielä. Toivossa on hyvä elää että joskus vielä pääsisin siihen C-kuppiin, sekin riittäis mulle kun sen koon liiveissä on aivan ihania malleja ja värejä. Oon vaan niin järin kyllästynyt ostamaan aina valkosia tai ihonvärisiä liivejä kun muitakin värejä olisi olemassa muussa kuppikoossa, siis alemmassa. Eli älä sure ap, ei tääkään kivaa ole näitten isojen tissien kanssa. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Mä vaihtaisin sun kanssas paikkaa mielelläni vaikka heti, ite kärsin näistä D-kupin tisseistä aivan liikaa. Hartioihin ottaa ja niskaa särkee yms. Eikä tosiaan löydä mitään nättejä liivejä tuosta kuppikoosta eli ei ole herkkua olla isotissinenkään. Onhan ne vähän pienentynyt tosta painon pudotuksesta mutteivat tarpeeksi vielä. Toivossa on hyvä elää että joskus vielä pääsisin siihen C-kuppiin, sekin riittäis mulle kun sen koon liiveissä on aivan ihania malleja ja värejä. Oon vaan niin järin kyllästynyt ostamaan aina valkosia tai ihonvärisiä liivejä kun muitakin värejä olisi olemassa muussa kuppikoossa, siis alemmassa. Eli älä sure ap, ei tääkään kivaa ole näitten isojen tissien kanssa. :hug:

kuin minun näppiksestäni. paitsi että ei meinaa se D-kuppikaan riittää, E:tä saa kohta olla :(

Mullakin on ihan pienet tissit, yleensä AA-75. A-kupin rintsikoistakin käy vain jotkut tietyt mallit, ja esimerkiksi varsinaisista liiviliikkeistä ei löydy mulle sopivia yleensä ollenkaan. Mutta eipä haittaa; eivät koskaan ole tiellä, eivät hölsky eivätkä ole kipeät. Ylpeänä pienet tissini kannan.

Täältä kanssa löytyy kohtalotoveri. Kolme lasta ja tuntuu että jokaisen imetyksen jälkeen ovat vain pienentyneet. Joskus jopa olen miettinyt hankkivani silikonit, mutta en tiedä kykenisinkö sitä tekemään. Luulen kanssa että ne voisivat itsetuntoa parantaa... Rinnat ovat nätit pienenäkin, mutta jotenkin ihanne on nykyään se, että niiden isot pitäsi olla. Ja jotenkin tuntuu että miehenikin niitä pienenä pitää. Nyt kun olen muutaman kilon lihonnut, niin on huomautellut että tissinikin kasvavat kuin paino nousee.... Se ei kyllä pidä kohdallani paikkaansa. Rasva kiertyy takamukseen ja lantioon... Painoa on nyt 56kg ja pituutta 163cm. Olen aina ollut hoikka ja tämäkin paino ahdistaa. Olen viimesilläni raskaana painanut 58kg... Olisin tyytyväinen jos rintani olisivat vaikka kokoa B. En sen suurempia edes tahtoisi. Nyt on kokoa A.