Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:Mä vaihtaisin sun kanssas paikkaa mielelläni vaikka heti, ite kärsin näistä D-kupin tisseistä aivan liikaa. Hartioihin ottaa ja niskaa särkee yms. Eikä tosiaan löydä mitään nättejä liivejä tuosta kuppikoosta eli ei ole herkkua olla isotissinenkään. Onhan ne vähän pienentynyt tosta painon pudotuksesta mutteivat tarpeeksi vielä. Toivossa on hyvä elää että joskus vielä pääsisin siihen C-kuppiin, sekin riittäis mulle kun sen koon liiveissä on aivan ihania malleja ja värejä. Oon vaan niin järin kyllästynyt ostamaan aina valkosia tai ihonvärisiä liivejä kun muitakin värejä olisi olemassa muussa kuppikoossa, siis alemmassa. Eli älä sure ap, ei tääkään kivaa ole näitten isojen tissien kanssa. :hug:
kuin minun näppiksestäni. paitsi että ei meinaa se D-kuppikaan riittää, E:tä saa kohta olla![]()
Hommaa silikonit.Mulla on varmaan sama. Jo koulussa sanottiin et oon ihan lauta ja ei oo kun nännit jotka näkyy koko ajan niin et nolottaa. Käytän rintsikoita vaikka en tarvsiiskaan mut muuten nännit olis niin näkyvissä. Harmittaa tämmönen kun ei oo yhtään rintoja tai siis on näin pienet