Mä oon ihan onneton, kun on niin pienet rinnat :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kärsin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla myös ongelma, mutta tuolla toisessa päässä. Mun tissini kasvoivat raskauden aikana eivätkä pienentyneet imetyksen loputtua ollenkaan. Ootan sitä päivää kuntotean että lapsiluku on täynnä ja pääsen lääkärille jotta näille jotakin tehtäisi. Nyt käytössä 75H koon liivit ja raskaus ei ole vielä lopussa, puhumattakaan että edessä on taas imetys, mitä se sitten tekeekään näille tisseille. Mua itseäni ahdistaa kun etumus on yhtä rintaa.

Mutta niin se taitaa olla että ei osaa olla tyytyväinen siihen mitä on. Mä haluaisin nätit, paljon pienemmät tissit.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Mä vaihtaisin sun kanssas paikkaa mielelläni vaikka heti, ite kärsin näistä D-kupin tisseistä aivan liikaa. Hartioihin ottaa ja niskaa särkee yms. Eikä tosiaan löydä mitään nättejä liivejä tuosta kuppikoosta eli ei ole herkkua olla isotissinenkään. Onhan ne vähän pienentynyt tosta painon pudotuksesta mutteivat tarpeeksi vielä. Toivossa on hyvä elää että joskus vielä pääsisin siihen C-kuppiin, sekin riittäis mulle kun sen koon liiveissä on aivan ihania malleja ja värejä. Oon vaan niin järin kyllästynyt ostamaan aina valkosia tai ihonvärisiä liivejä kun muitakin värejä olisi olemassa muussa kuppikoossa, siis alemmassa. Eli älä sure ap, ei tääkään kivaa ole näitten isojen tissien kanssa. :hug:

kuin minun näppiksestäni. paitsi että ei meinaa se D-kuppikaan riittää, E:tä saa kohta olla :(

Sama täällä; ei D-kuppi enää riitä vaan pitäisi olla isompaa. Ja ei löydy tavan kaupasta koko 75E.

Ei tämä varmaan sua paljon lohduta mutta...

Mä taas tykkään pienistä rinnoista ja haluaisin itelleki pienet rinnat. Mulla ei ole edes "isot" tissit (D-kuppi), mutta nää on musta rumat! Ihan normaalit naisen rinnat, joo o, mutta silti mielestäni rumat! Haluaisin pienet ja terhakkaat! A tai max B-kupin rinnat.

Yks miespuolinen ystäväni kerran sanoi että: Se jolla on isot tissit on tyytyväinen rintoihinsa kakskymppisenä, ja se jolla on pienet tissit on tyytyväinen rintoihinsa sitten nelikymppisenä kun sen toisen rinnat jo roikkuu. Eli osat vaihtuu :D

mulla oli myös a kokoa ennen ekaa raskautta ja b jäi esikoisesta nyt odotan toista lasta ja kasvanut c kokooon, ei varmaan parane tehdä enenpää ettei vaan kasva viellä isommiksi ..

mutta eivätpäpän ole heti alkaneet roikkumaan kun olivat alunperin pinet.. siis vanhempana viellä kiität että ne ovat pienet

Mulla on varmaan sama. Jo koulussa sanottiin et oon ihan lauta ja ei oo kun nännit jotka näkyy koko ajan niin et nolottaa. Käytän rintsikoita vaikka en tarvsiiskaan mut muuten nännit olis niin näkyvissä. Harmittaa tämmönen kun ei oo yhtään rintoja tai siis on näin pienet