mä oon kusessa lupasin yöks töihin mut en pääse mitenkään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:/

Vieras
ärgh. mies lähti pois ku sen piti olla lasten kanssa. tänään soitettiin et tuunko tuuraamaan. sanoin et jooku miehen piti olla sillon vielä kotona. tunti sen jälkeen laitoin numeroon viestin ja selitin tilanteen.. nyt oo illan mittaan yrittänyt ilmotella useasti.. ei nyt muusta ku lehden jaosta oo kyse mut kuitenkin. tää päivystäjä tulee töihin 3,30 vasta ja saa mun viestit sillon. mulla ei ole kenenkää esimiesten numeroita ku oon ollut vaan tekemässä tälläsiä tuurauksia äippälomalla..hitto.. mitä mä teen?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja lapset nukkuu jo.. enkä kyl viitti niitä alkaa herättää ja pukemaan tälläsen takii.. hitonhitto.. miksei tossa voi olla jotain systeemiä mihin voi ilmottaa

Herranen aika! Soita sille miehelles, että nyt kotio!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
autoa.. eli ei pääse.. mies ei tule, me erottiin. menee huomenna töihin.. luoja tää on ollut kamala päivä.. tvkin poksahti ja sulakkeet palo..sit tää.. eieieieiei

No eihän se mies nyt lapsistaan eroa ottanut! Soita sille nyt vaan!

Johan kuulostaa teinitouhulta. Ihanko nyt yhtäkkiä sitten ero pukkas päälle ? Tosi suoraselkäinen "mies" sulla, siisus. Sori ei kovin rakentavaa, mut oli pakko....

aluettaan jakaa tuon sen jälkeen.. kyl näitä tilanteita on ollut ku joku on sairastunut yöllä eikä ole päässyt.. mun äiti on 70v ja ei enää ehkä niin reipas et jaksais tuollain valvoa.enkä kehtaa sitä oikein herättää enään..

mä sit voin. mies otti ja lähti. ei kovin aikuista joo mut niin teki.. mun äiti on vanha,ei sen kuulu tänne tulla. kas ku ette ehdota et pakkaa lapset autoon tai pyörän selkään ja ota mukaan

Yhteistyössä