Mä oon kyllästyny tähän!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ap.

Vieras
Mies on ollu nyt kolme edellistä yötä töissä ja sen takia sit nukkunu klo14-16 asti ja käyny salilla missä menee 2-3h niin ei oo hirveesti jääny aikaa perheelle. Nyt sitten kun olis pe-su vapaa niin oli IHAN pakko päästä vielä tänää juomaan työkavereiden kans.
Joo ymmärrän että on tärkeetä viettää aikaa niidenkin kans ja niin pois päin mutta mä en jaksa olla neljättä yötä yksin ja hoitaa lapset ja kaikki yksin! Mä oon tosi väsyny kun oon nukkun huonosti ja pari päivää ollu vaan yhtä itkua. Miten mä saan paremman mielen?

Ottamalla vaikka itekkin happihyppyä ilman perhettä. Vietä aikaa ystävies kanssa ja samalla saat omaa sisältöä elämääs. Eli miehes haluaa myöskin hieman nollata tilannetta, mikä on myös hyvin ymmärettävää. Kyllä mun mielestä on osattava joskus olla yksinkin. Tee nyt niitä asioita rauhassa, mistä tykkäät ja tiedät, että sulle tulee parempi mieli. Ei kai tommosen takia tarvi poruttaa?!

Ottamalla vaikka itekkin happihyppyä ilman perhettä. Vietä aikaa ystävies kanssa ja samalla saat omaa sisältöä elämääs. Eli miehes haluaa myöskin hieman nollata tilannetta, mikä on myös hyvin ymmärettävää. Kyllä mun mielestä on osattava joskus olla yksinkin. Tee nyt niitä asioita rauhassa, mistä tykkäät ja tiedät, että sulle tulee parempi mieli. Ei kai tommosen takia tarvi poruttaa?!

Mä oon kuullu aika paljon tota että pitäis osata olla yksinkin, mutta kyllä siinä kohtaa kun ei saa öisin nukuttua ja sillon kun saa niin pienin herättelee, 101 asiaa yksin päivän aikana hoidettavana ja mies on juttukaverina/apuna sen max 3h/pv ja sit ottaa vielä extrayön ja aamun/aamupäivän pois niin kyl se alkaa murtaan ihmistä. Varsinkin se väsymys.
Joo, pitäis saada omaakin aikaa mutta kaikki ystävät on kotiäitejä joilla miehet on ma-pe töissä, mun mies miten sattuu niin ei oo aikataulut osunu vielä 5kk yrittämisen jälkeen yksiin. Mut ehkä sit joskus.

Jaa.. olen aika monen yksinhuoltajan ystävä.
Ja kyllä ne jaksaa. Jopa nauttivat siitä.. Tuleepahan mieleen sellainen, että kannattiko tehdä lapsi? Jos ei kerran jaksa??
olisiko pitänyt ottaa asioista selvää ennenkuin tuli raskaaksi?????????

Jaa.. olen aika monen yksinhuoltajan ystävä.
Ja kyllä ne jaksaa. Jopa nauttivat siitä.. Tuleepahan mieleen sellainen, että kannattiko tehdä lapsi? Jos ei kerran jaksa??
olisiko pitänyt ottaa asioista selvää ennenkuin tuli raskaaksi?????????

Hahahahahahah!!!
Tulihan sieltä se kannattiks tehdä lapsia- ja yh-kortti!
Muistathan että jos sä yhtenä pienenäkään hetkenä tunnet väsymystä, niin sä et oo ansainnu lapsias!! Koska kunnolliset äidit on supermoodissa 24/7!

Ymmärrän kyllä että olet väsynyt, mutta ei tuo miehen käytös ole mitenkään kohtuutonta.
Sali olisi toki hyvä löytyä lähempääkin, ettei menisi ihan noin kauaa salikäynteihin mutta todella ymmärrettävää ja hyväksi että käy siellä salilla.
Auttaa jaksamaan raskaita yövuoroja.
Ihan ymmärrettävää myös että haluaa lähteä ulos työkavereiden kanssa ulos.

Kyllä sun nyt pitäisi viikko pärjätä yksin siellä, vaikka väsyneenäkin.
Oot vaan tottunut siihen, että se mies on kotona ja apuna.
Sovit että ens viikolla esim. tai tänä viikonloppuna vielä otat itelles aikaa ja mies on enempi lapsen kanssa koska tämä viikko meni näin.

Ymmärrän kyllä että olet väsynyt, mutta ei tuo miehen käytös ole mitenkään kohtuutonta.
Sali olisi toki hyvä löytyä lähempääkin, ettei menisi ihan noin kauaa salikäynteihin mutta todella ymmärrettävää ja hyväksi että käy siellä salilla.
Auttaa jaksamaan raskaita yövuoroja.
Ihan ymmärrettävää myös että haluaa lähteä ulos työkavereiden kanssa ulos.

Kyllä sun nyt pitäisi viikko pärjätä yksin siellä, vaikka väsyneenäkin.
Oot vaan tottunut siihen, että se mies on kotona ja apuna.
Sovit että ens viikolla esim. tai tänä viikonloppuna vielä otat itelles aikaa ja mies on enempi lapsen kanssa koska tämä viikko meni näin.

Tottakai se sali on tärkeetä, ja joo, olen tottunu siihen että mies on täällä apuna, yövuoroja ei oo ollu melkeempä vuoteen ja nyt kun pitkästä aikaa oli ja tuli toi extrayö ja aamupäivä mun hoidettavaks niin kyllä mä koen että mulla on oikeus valittaa, varsinkin jos ryyppäjäisistä ilmotetaan vasta saman päivän aikana. Ja kun tukiverkosto on ajan saatossa kadonnut niin ei naurata yhtään.

Seuraavan kerran, kun se ilmoittaa yövuoron nukkumisensa jälkeen menevänsä salille, ilmoitat, että ei mene, vaan nyt sinulla on omaa aikaa se kolme tuntia. Ja tosiaankin suuntaat kodin ulkopuolelle ja annat miehelle vähän aikaa olla isä.

Yhteistyössä