Mä oon läski.........

Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Mie oon kans lihonu kolme kiloa kuukaudessa.. :whistle: :ashamed: :whistle:
Eli aivan liian paljon...

Kuvalinkki:

http://i69.photobucket.com/albums/i59/HeiliKarjalasta/massu266pieni.jpg

Ihana massu sulla..
Meijän ex-masulainen on kohta jo 2kk, ja mie näytän niinkuin edelleen oisin raskaana..ei oo oikeen lähteny löllykät liikkeelle :(
No, jospa tuossa uuden vuoden jälkeen alkais vähän "keventää"--kuhan loppuu nää joulusuklaat yms. herkut..
 
Alkuperäinen kirjoittaja VierasVain:
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Mie oon kans lihonu kolme kiloa kuukaudessa.. :whistle: :ashamed: :whistle:
Eli aivan liian paljon...

Kuvalinkki:

http://i69.photobucket.com/albums/i59/HeiliKarjalasta/massu266pieni.jpg

Ihana massu sulla..
Meijän ex-masulainen on kohta jo 2kk, ja mie näytän niinkuin edelleen oisin raskaana..ei oo oikeen lähteny löllykät liikkeelle :(
No, jospa tuossa uuden vuoden jälkeen alkais vähän "keventää"--kuhan loppuu nää joulusuklaat yms. herkut..


Kyllä ne kevättä kohden hyvin lähtee! Energiat alkaa virtaamaan ja poveria laihtumiseenkin löytyy paremmin. :) Tsemppiä!

Nimimerkillä; Valaana vielä pitkään
 
juu..minäkin oon lihonnu. en oo vaan halunnu käydä vaa'alla ku alkaa vaan v*tuttaa ja ahistaa. no uudenvuoden jälkeen alkaa taas laihis kun loppukesällä pitää olla nätti. :heart: :whistle:
 

Yhteistyössä