Mä oon lihonu.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja possu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei joulunakaan lihoa tarvitse. Liikuntaa, liikuntaa, liikuntaa ja vielä kerran liikuntaa :) Eikä joulunakaan tarvitse mässätä viittä suklaarasiaa, puolikasta joulukinkkua ja litraa olutta ;)
 

Yhteistyössä