P possu Vieras 01.12.2009 #1 Että tiedoks vaan. Ja joulu tulossa eli kuukauden päästä painan vielä enemmän.
? :) Vieras 01.12.2009 #2 Ei joulunakaan lihoa tarvitse. Liikuntaa, liikuntaa, liikuntaa ja vielä kerran liikuntaa Eikä joulunakaan tarvitse mässätä viittä suklaarasiaa, puolikasta joulukinkkua ja litraa olutta
Ei joulunakaan lihoa tarvitse. Liikuntaa, liikuntaa, liikuntaa ja vielä kerran liikuntaa Eikä joulunakaan tarvitse mässätä viittä suklaarasiaa, puolikasta joulukinkkua ja litraa olutta
V vieras Vieras 01.12.2009 #4 mä olen kans ja äsken kans söin kääretorttua jota saatiin antaja ite tehny.