Mä oon niin h*lvetin väsynyt mieheeni ja huonoon parisuhteeseen....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meillä 3 pientä lasta, joiden kanssa olen kotona. Rahat tietysti vähän tiukemmalla kun vaan 1 palkka tulee.. Mutta silti elintasomme on hyvä, raha riittää kaikkeen tarpeelliseen ja ei niin tarpeelliseen.
Mä treenaan salilla, hoidan koirat, hoidan lapset suurimmaksi osaksi, laitan ruuat, siivoilen (en mikään supersiisti ihminen ole ja sen mies on tiennyt jo 9 vuotta...), pidän yhteyttä molemman puolen isovanhempiin, harrastan lasten kanssa ym..
Mies käy töissä, hoitaa pyykit useimmiten, hoitaa lapsia kun on pakko(siitäkin saa aina jotain marinaa kuulla), on auttanut mun vanhempia mm tietokoneongelmissa(tämä on hänestä niin iso juttu...) ja loppu ajan pelaa. Pelaa 1-6 tuntia päivässä!!!! Ja väittää että hän tekee kotona kaiken ja minä en mitään. Mikään puhuminen tms ei auta, mies rupeaa mykkäkouluun tai tosi v-mäiseksi...
Nyt menty jyrkkää alamäkeä kuukauden verran ja mä oon ihan loppu!

Muutama ilta sitten jopa siedettiin toisiamme jonkun aikaa ja juteltiin yms. Asiat sit tietysti johti seksiin, joka meillä on upeeta... Kuvittelin tietysti että nyt asiat taas muuttuu mutta ei, mies jatkaa samaa käytöstä..

Mitä mä teen?? Eroanko? Olin päättänyt että mun lapset saa ehjän kodin, mutta nyt tuntuu että oma pää hajoaa.

Noita pelinarkkeja nykyään riittää... Oma mies onneksi ei pelaa, mutta lähipiirissä on pelileskiä, jotka on todella kyllästyneet elämään parisuhteessa yksin :(. Mikä saa nuoret miehet pakenemaan elämää? Pelaaminen on ilmeisesti uuden sukupolven viina.

Miehesi tarvitsee herätystä, jotenkin tilanne hänelle kristallinkirkkaaksi, että tämä ei voi mennä näin. Mitä jos pitäisit ihan tarkkaa päiväkirjaa parin viikon ajalta, mitä sinä teet, mitä mies tekee ja sitten lyöt faktaa pöytään? Itse olen monta kertaa miettinyt, että todellakin pitäisi merkata kaikki johonkin ylös, kun miehen kerran viikossa tapahtuva tiskikoneen tyhjennys ja täyttö on hänen mielestään "aina hoidan tiskit" (ei koske pyykkikoneeseen, käy kaupassa ostamassa kaksi purkkia maitoa ja on sitten "käynhän mäkin kaupassa", kun itse olen ostanut satasella ruokaa ja onhan näitä juttuja vaikka kuinka...).

Ehkä me molemmat ryhdytään kirjanpitoon ;)?

Meillä mun mies sanoo ettei ne roskat ole hänen..ja koska yrittäjänä tekee niin pitkää päivää niin mun kuuluukin hoitaa kaikki kotityö.
Miettikää mten kivalta tuollainen tuntuu.

Mitäpä ohjeita tuossa vois antaa. Jätä kaikki siivot ja muutkin työt ja pelaa itse kun mies tulee töistä. No, samoin sinulla kuin minullakin, luulen että sinä ne joutuisit kumminkin siivota, eli lisäisit vaan omaa työtaakkaasi.
Juttelu vois auttaa ja avata miehesi silmät. Jos miehesi sinne saat. JA seksin takia miehet tekevevät vaikka mitä, kuten huomasitkin.
Ja älä välitä niistä mutinoista mitä saat lähtiessäsi jumppaan tjm. kyllä sinäkin tarvitset akkujen latausta.

Meillä mies tykkää kans pelata. Kun alko näyttää siltä, että pelaa mun mielestä liikaa, sanoin sille tiukasti, että lasten hereilläoloaikana ei pelata! Pelaa siis vaan iltaisin/jos on yksin kotona. Sekin tietysti joskus kurjaa kun siitä ei ole iltaisin seuraa. Meillä kans 3 pientä lasta.

Jos tuo on teidän suurin ongelma, en näe järkeä erota. Sun täytyy sanoa sille, kuinka paljon tuo pelaaminen häiritsee. Ehdottaa esim. jotain kompromissia?

Alkuperäinen kirjoittaja näinkö?;27168526:
Siis kuukauden verran on ollut "jyrkkää alamäkeä" ja sä jo mietit eroa?

Siis jyrkkää alamäkeä ollut n.kuukauden, sitä ennen loivaa ja välillä ihan tasaistakin, mutta ylöspäin ei olla menty..

Mä en sais miestä terapiaan tai mihinkään muuallekkaan. Hän väittää että meillähän on kaikki hyvin, vaikka puhuu mulle tosi rumasti ja on muutenkin ilkeä (itsee väittää toista..)

Miehellä saa olla harrastuksia. Hän käy iltaisin lenkillä ja saa muutenkin enemmän "vapaa-aikaa" ku minä! Mun mielestä vaan monen tunnin pelailu per päivä ei sovi.. Lapsetkin näkee usein(joka päivä) ku iskä pelaa kaikenmaailman sotapelejä joko pleikalla tai koneella...

Pitääkin alottaa se päiväkirjan täyttö heti tänään, niinku joku ehdotti :)

Yhteistyössä