Mä oon niin kiitollinen että nykyään on yliaikaiskontrolli!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 41+5
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 41+5

Vieras
On niiin helpottunut olo. Stressi ja turhautuneisuus on ohi, kun tietää että tää epätoivoinen tilanne ei kestä ikuisuuksia, eikä enää montaa päivää. Ei olis pitänyt kertoa kellekään tarkkaa laskettua aikaa, mutta nyt olen kaikille sanonut että perjantaina syntyy. On oikeasti niin helpottunut ja onnellinen olo! :) Ja olen se sama, joka pari päivää sitten oli turhautunut ja ehkä ahdistunutkin. :D

Tiedän tunteen. Olin menettämässä kuopuksen raskauden loppuvaiheessa mielenterveyteni, kun vauva ei millään meinannut syntyä. Soitin polille ja itkin turhautumistani, jolloin polilta luvattiin käynnistysajankohta. Poika syntyi lopulta itsekseen 5 h ennen sovittua käynnistysaikaa, rv 42+2!

Tää on ehkä ilkeetä, mutta eihän se lapsi välttämättä vielä perjantaina synny, vaikka silloin alkaisivatkin käynnistää. Pahimmillaan saattavat jatkaa käynnistysyritystä toistakin viikkoa.

Joo, anteeksi, et sinä tätä halunnut kuulla. Itse menin tänä aamuna sairaalaan joko käynnistykseen tai sektioon, mutta niin vain ollaan taas kotona. Voimia!

Otathan huomioon myös sen, että jos vointisi ja vauvan vointi on hyvä, sitä ei välttämättä käynnistetäkään perjantaina, jos sairaalassa on ruuhkaa. Valitettavasti.
Ja mikäli kohdunkaulassasi ei ole mitään merkkejä synnytyksen käynnistymisestä, niin käynnistysyritys saattaa kestää.
Toivottavasti kuitenkin kaikki menee hyvin! Ja jospa vaikka syntyisi vaikka ensi yönä! ;)

Yhteistyössä