Mä oon niin kyllästyny

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei jaksais enää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei jaksais enää

Vieras
siihen,että mulle vittuillaan ja mua nälvitään joka paikassa töissä jne.
Pidetään ihan täys idioottina joka paikassa.Oikeesti alkaa jo masentaa,ku aina palaute on negatiivistä.Exä pommittaa viestein kuinka huono suhde meillä oli ja miten kaikki on mun syytä.
Lapsi valittaa ku en jaksa leikkiä,oon rumilus ja typerä.No ok,lapsen kyllä ymmärrän,mutta ärsyttää silti.
Sillä mä mietin,että mitähän virkaa mulla on tässä maailmassa..Olla muiden sylkikuppina?

Alkuperäinen kirjoittaja ei jaksais enää:
siihen,että mulle vittuillaan ja mua nälvitään joka paikassa töissä jne.
Pidetään ihan täys idioottina joka paikassa.Oikeesti alkaa jo masentaa,ku aina palaute on negatiivistä.Exä pommittaa viestein kuinka huono suhde meillä oli ja miten kaikki on mun syytä.
Lapsi valittaa ku en jaksa leikkiä,oon rumilus ja typerä.No ok,lapsen kyllä ymmärrän,mutta ärsyttää silti.
Sillä mä mietin,että mitähän virkaa mulla on tässä maailmassa..Olla muiden sylkikuppina?

No, mikä tämän takana on? mikai tähän tilanteeseen on tultu eli miksi tunnet näin?

höh sentään! Onko oikeasti näin, vai otatko vaan kaiken kritiikin itseesi? Kai jotain hyvääkin palautetta saat sentäs. Kai tuo exäsi tapa on käsitellä eroa. Kai hänellä jotain selvittämättömiä vielä on. Mun on helppo neuvoa kun itse aina otan kaikki sanomiset itteeni :D

Yhteistyössä