Mä oon niin masentunut et itken joka ikinen ilta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
nukkumaan mennessä. Ja tää kaikki vaan siitä että mies ei välitä enää edes koskea muhun. Ja miehen mielestä olen pimee kun vaadin läheisyyttä ja seksiä.

Onko mahdollista, että miehesi on masentunut? Oma mieheni oli tuollainen konkurssin jälkeen vähintään puoli vuotta... Kerro miehellesi, miltä sinusta tuntuu, ja kysy, mistä syystä hän ei enää halua läheisyyttä. Jos miehesi vielä rakastaa sinua ja haluaa yrittää yhdessä, sopikaa, mitä teette tilanteen korjaamiseksi, ja sopikaa jostain ajankohdasta muutaman kuukauden päästä, jolloin katsotte, miltä liitto näyttää. Jos mies sen sijaan selvästi osoittaa, ettei arvosta suhdettanne, ei suostu edes puhumaan asiasta, vähättelee tunteitasi tms., mieti, onko yhdessä pysyminen itsetarkoitus. Itse olen lähtenyt yhdestä liitosta sen takia, että mies ei kerta kaikkiaan enää välittänyt, ei koskettanut, arvosteli ulkonäköäni ja jopa tuoksuani - sellaista ei voi kestää pitkään itsetunnon romahtamatta! Ansaitset ja tarvitset hellyyttä ja arvostusta - kuka jaksaisi ilman niitä?

Tunteita ei voi pakottaa, rakkautta ei voi määrätä. Se mitä kannattaa tehdä on nostaa kissa pöydälle ja selvittää tunteenne ja mitä haluatte. Kauhean pitkään ei kannata riutua läheisyyden puutteessa ilman rakkautta.

Kriisi. Joko siitä selvitään yhdessä tai erikseen ja eriteille, useimmiten näin.

Mie en ole masentunut, vaan ahdistunut, joku tietty juttu laukaseen ahdistuksen, tänäänkin olen itkeny jo ainakin tunnin, heräsin 4 aikoihin ja aloin itkea, kuuden maissa se herkesi ja nyt suht ok. Tälläsiä tulee. Ja apua saan. Muute olen suht normaali päivittäisissä askareissa, tainno, ylisuorittaja ehkä...

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä