mä oon niin onnellinen, mut samalla pelkään hirveesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "elämä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"elämä"

Vieras
oon jo monta vuotta kokenut että mun elämä on aivan ihanaa. oon hyvässä parisuhteessa, meillä on ihanat lapset, kelvollinen väliaikaisasunto, omaa taloa rakennetaan, saan olla lasten kans kotona ja mies tykkää työstään.

kuitenkin vähän väliä mulle iskee ihan fyysinen paha olo ja pelko että mitä jos meille käy jotain =( en tarkoita rahallista menetystä, se nyt on ihan sama missä asutaan, mut mitä jos joku meistä sairastuu vakavasti/pysyvästi. tai pahimmassa tapauksessa kuolee. onko tää jotain hormonaalista vai mitä ihmettä, viimeisestä synnytyksestäkin on sentään jo vuoden verran...

kun koko ajan lehdissä on kauheita tragedioita niin tulee jotenkin sellanen olo, että kuinka kauan ihmisen annetaan olla näin onnellinen..

Meille tuli oikea epäonnen vuosi.
Aiemmin meni aivan nappiin kaikki, mutta yhtäkkiä kaikki muuttui. Sairastuin, sain keskenmenon KAHDESTI, ihmisiä ympäriltä kuoli ja jo olemassa oleva lapsi kävi kuoleman rajamailla, KAHDESTI.
Tämän vuoden kun kahlaamme loppuun ja toivomme jatkuvasti, että ensi vuosi toisi taas kivat ajat takaisin.
Tällä hetkellä toivun viimeisimmästä keskenmenosta ja rukoilen joka ilta, ettei enempää meitä koeteltais. :'(

Meille tuli oikea epäonnen vuosi.
Aiemmin meni aivan nappiin kaikki, mutta yhtäkkiä kaikki muuttui. Sairastuin, sain keskenmenon KAHDESTI, ihmisiä ympäriltä kuoli ja jo olemassa oleva lapsi kävi kuoleman rajamailla, KAHDESTI.
Tämän vuoden kun kahlaamme loppuun ja toivomme jatkuvasti, että ensi vuosi toisi taas kivat ajat takaisin.
Tällä hetkellä toivun viimeisimmästä keskenmenosta ja rukoilen joka ilta, ettei enempää meitä koeteltais. :'(

Jostain syystä nuo raskaat asiat tuppaavat tulemaan ryppäissä. Se on raskasta, mutta sitten tulee taas parempia aikoja. Jaksamista sinulle, nooh.

Yhteistyössä