Mä oon niin pihalla--

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä tää on?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitä tää on?

Vieras
..tästä kaikesta.

En tiedä mitä ajatella.

Tavattiin netissä, ei seuranhakupalstalla, vaan sattumalta. Paljastui, että molemmat ollaan sinkkuja ja valmiita uuteen parisuhteeseen. Tavattiin livenä ohimennen yhdessä tapahtumassa jossa molemmat oltiin, ei siis mitään sovittuja treffejä.

Noiden jälkeen ollaan juteltu mesessä joka ilta. Joka ikinen ilta. Mutta ei uutta treffiktutsua. Ei miehen puolelta mitään, että oisin ihana tai jotain muuta. Se vaan aloittaa keskustelun ilta toisensa jälkeen, ja jatkaa mun kanssa juttua myöhään yöhön. Siinä kaikki.

Ei hempeilyjä. Ei treffipyyntöjä. Ei mitään. Ei mitään muuta, kuin joka päiväinen keskustelun aloitus ja keskustelut myöhään yöhön. Siinä kaikki.

Mä oon yrittänyt vihjata sille, että mä tykkään siitä, sen reaktiot on aina olleet semmoisia, että se on hämmentynyt, punastunut, vähätellyt. Ei sillä nyt voi olla mikään huono itsetunto, mutta en ymmärrä mistä tää johtuu.

Jos mä en oo sille mitään, miksi se jaksais jutella mun kanssa päivittäin? Ja 99% sen aloitteesta. Vai enkö mä ookaan sille mitään, en mitään muuta kuin pelkkää itsetunnon buustausta? Sitäkö tää sittenkin on? Oonko mä taas ihan hölmö?

Sun ei varmaan auta muutakuin kysyä suoraan että tavattaisko. Ehkä mies ei oikein osaa ehdottaa ja tuttu ja turvallinen mesetys on se keino millä hän ilmaisee tykkäävänsä susta. En tiiä. Mut ehdota toki treffejä miehen kans jos hän mielestäsi kiva ja mielenkiintoinen. Tsemppiä!!! :)

En mä kyllä osaa sanoa, onko se ujo. Ei se ainakaan oo mikään rohkeinkaan.. sillon kun tavattiin, se pinnisteli sen olemuksensa, mä näin. Mä tunsin. Se oli ujohko, jollei ujo, niin ujohko vähintään.

Mutta mistäs sitä tietää, jos mä vaan kuvittelen kaiken edellä mainitun, ja mies ei olekaan kiinnostunut musta mistään suhteessa? Jos mä vaan kuvittelen..
Kuten aina.

[QUOTE="alkup";23673298]En mä kyllä osaa sanoa, onko se ujo. Ei se ainakaan oo mikään rohkeinkaan.. sillon kun tavattiin, se pinnisteli sen olemuksensa, mä näin. Mä tunsin. Se oli ujohko, jollei ujo, niin ujohko vähintään.

Mutta mistäs sitä tietää, jos mä vaan kuvittelen kaiken edellä mainitun, ja mies ei olekaan kiinnostunut musta mistään suhteessa? Jos mä vaan kuvittelen..
Kuten aina.[/QUOTE]

No mutta tuskinpa se nyt pitäis yhteyttä enää jos ei yhtään kiinnostais. Ja voihan sitä kaveripohjalla rupatella jatkossa jos ei suhde kiinnosta? Kysy nyt vaan suoraan asiaa häneltä, ehdota vaikka jotain hyvää leffaa minkä menisitte yhdessä katsomaan.

[QUOTE="vieras";23673365]Älä :laugh:.[/QUOTE]

No mitäs naurat siinä, sanoinko mä jotain hassusti?
Piti lisätä tohon nimimerkkiin, että "ei omakohtaista kokemusta", mutt ois ollu liian pitkä...
Mutta oon kuullu, että vois jopa esittää, ettei olis kiinnostunu ollenkaan, niin sais miehessä sen metsästäjänvaistot heräämään.

Alkuperäinen kirjoittaja tämmöstä oon kuullut;23673364:
Miehet tykkää jahdata - ole vähän aikaa tavoittamattomissa tai jos uskallat, jopa esitä kiinnostuneesi jostain toisesta...

No tää on näitä salkkarit-leffaosastoa, ei oikeessa elämässä aleta tommosia vehtaamaan. Ainakaan aikuiset ihmiset...

Yhteistyössä