Mä oon niin puutteessa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Riivinrauta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"Riivinrauta"

Vieras
Mä oon eronnut kaksi ja puoli vuotta sitten ja sen ajan olen ollut selibaatissa ja tiettekö, että nyt saa riittää! Ongelma on vaan se, että mistä mä sen miehen tähän hätään otan, kun en mitään yhden illan panoja kaipaa. Tää on niin tuskaa, tuskaa, tuskaa!

Koko ajan on vaan se yksi asia mielessä, vähän ollu naapurin playboyn kans silmäpeliä ja huomaan olevani niin kiukkunen, koko ajan ja syy siihen on yksinomaan seksin puutteesta :D

On tää rankkaa! :D

IHANAA ! Täällä on kohtalotovereita ! Itellänikin kauheat himot jyllää, mutta kun en oikein saa yhden yön jutuista muuta kuin itselleni pahan mielen ja uutta miestä en ole löytäny kun menen aina jotenkin lukkoon kun joku tulee lähempää tuttavuutta tekemään niin helvetti sitä tiedä miten päin tässä olisi. Masentaa olla sinkku ilman helliä hetkiä lakanoiden välissä. Olen pahassa puutteessa, myönnän sen.

Vähän samassa jamassa, oli yli puoli vuotta selibaattia kunnes sovin yhden toisella paikkakunnalla asuvan puolitutun miehen kanssa että tulen joku viikonloppu harrastamaan seksiä (ei tästä miehestä aiempaa kokemusta vaikka 10 v sitten molemmat oli vähän kuumana toisiinsa). No ei kun sinne, mutta eipä se paljon lämmittänyt, ennakko-odotukset oli niin huikeat...eikä vetänyt kyllä eksälle vertoja (9 vuoteen en ole muiden kanssa ollut). Yhden illan baarijuttuja en minäkään pysty enää tekeen, se oli kait sitten se viimeinen kerta!

Mulla meni kaks vuotta ihan helposti, keväällä alko tulla läheisyyden kaipuu. Aloin etenkin iltasin kaipaan haleja, kädestä pitämistä, suutelua (ah, se ois niin ihanaa), ihan vaan sitä miehen fyysistä läsnäoloa ja hellittelyä. Mutta nyt kesän aikaan on ruvennu halut taas kasvaan ihan mielettömiin sfääreihin :D Kun oon niin kiinni noissa lapsissa, niin tuntuu, etten koskaan pääse mihinkään ilman noita ja kukaan kato naista lasten kanssa... Kai mun täytyy toi naapurin playboy kellistää, jos sit helpottais :D

[QUOTE="Riivinrauta";24088185]Mulla meni kaks vuotta ihan helposti, keväällä alko tulla läheisyyden kaipuu. Aloin etenkin iltasin kaipaan haleja, kädestä pitämistä, suutelua (ah, se ois niin ihanaa), ihan vaan sitä miehen fyysistä läsnäoloa ja hellittelyä. Mutta nyt kesän aikaan on ruvennu halut taas kasvaan ihan mielettömiin sfääreihin :D Kun oon niin kiinni noissa lapsissa, niin tuntuu, etten koskaan pääse mihinkään ilman noita ja kukaan kato naista lasten kanssa... Kai mun täytyy toi naapurin playboy kellistää, jos sit helpottais :D[/QUOTE]

läheisyyden kaipuu on kyllä tuttu juttu täälläkin, mutta ihan kunnon seksiä en kaipaa yhtään. mutta mistäs sitä semmosen miehen löytäsjoka vaan pitää kädestä ja halii mut jolle ei tarvii muuta antaa :D ja joka ei sitten hae stä muualta. siinä onkin jo pulmaa kerrakseen! eli selibaatti ja sinkkuus taitaa pysyä hautaan asti.

Ei kai se oo nii paha sitä römpsää vähä levitellä, luulis että se yhen illan juttukaa ei nii paha juttu ole, jos ei kelpaa ei kannata kitistä. T. Totuustorvi

Hz55TL
Zqsbd3
pbctMC
1Ir00C
xxZyE5
FxGiUm
XpjH6O
2diKrg

Puutteessa eletään, mutta ongelma on hieman erilainen koska olen varattu. Kuitenkin ihan samat on ongelmat siinä mielessä, että yhen illan jutut ei kiinnosta, mutta ei sitten kuitenkaan tartteis olla muuta kuin hyvää seksiä hetkittäin hellyyden kera.

Ei kai se oo nii paha sitä römpsää vähä levitellä, luulis että se yhen illan juttukaa ei nii paha juttu ole, jos ei kelpaa ei kannata kitistä. T. Totuustorvi

Hz55TL
Zqsbd3
pbctMC
1Ir00C
xxZyE5
FxGiUm
XpjH6O
2diKrg

Yhen illan jutut on niin nähty nuoruudessa. Ei kiitos! Mä haluan seksiä ihmisen kanssa, jonka tunnen ja joka viehättää minua jollain tasolla. Mun ex jätti muhun kyllä sellaiset arvet, että en enää ihan kenen tahansa halua seksiä harrastaa. Seksi on vaan niin paljon parempaa tutun ja rakkaan ihmisen kanssa. Paneminen on panemista, mutta ei siitä oikein mitään irti saa.

Seksi ja läheisyys joo... Ei ole näkynyt vuoteen ja kaipuuta olisi mutta ei kykyä. On sellainen olo ettei minusta ole mitään iloa kenellekään, ei edes pelkän seksin merkeissä. Ainakaan millekään vieraalle. Pitäisi varmaan käydä vanhoja tuttuja läpi jos siellä olisi joku vapaana lyhytaikaisiin toimenpiteisiin...

Yhteistyössä