mä oon niin väsynyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
enkä jaksa.
päätä pakottaa, se on täynnä murheita.
miehelle vois jutella mut meillä ei ole ollut yhteistä aikaa kohta puoleen vuoteen.
kaikki asiat ovat kasautuneet molemmilla. kumpikin on väsyneitä ja masentuneita tilanteesta.
ennen sitä juteltiin kaikesta lasten mentyä nukkumaan mutta kuopus kieltäytyy nukkumasta.
koko ilta menee siihen että sen sais nukkumaan ja sen jälkeen ei nukkumattia tarvitse odotella.
seksikin on unohtunut jonnekkin matkan varrelle. tai siis molemmin puolinen sellainen. nyt tuntus että antas mitä vaan että sais edes kerran tässä kuussa harrastaa sitä ajan kanssa ja nauttien.
en yhtään enää ihmettele että moni parisuhde kaatuu pikkulapsi aikaan jos elämä on tätä.
me vaan asutaan yhdessä ja hoidetaan lapset eikä meillä muuta yhteistä sitten olekkaan.
talous kaatuu hetkenä minä hyvänsä vaikka miten päin lasken kolikoita että pärjätään.
kyllä tää tästä ehkä joskus helpottaa mutta jotenkin tuntuu että ei jaksa enää kauaa.
anteeksi että purkauduin tänne, mut oli jonnekkin pakko purkaa paineitaan.

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Olisko mahdollisuus saada lasta välillä vaikka yöksi hoitoon..?

Periaattessa joo. mun vanhemmat asuu 100km päässä mut siinä on oma hommansa viedä ja hakea ja mies lauantaisinkin yleensä töissä.
Miehen sukulaiset ei auta, monta kertaa oon kysyny ja ikinä ei onnistu.
Mut koska mun vanhemmat ovat ainoita (ja mielellään hoitavat) auttajia niin en kehtaa kysyä kuin ihan pakon edessä. esim lääkärissä käynti tai jos kaikki lapset on ollu kipeitä niin ne on tullut auttamaan.
Nyt on vaan semmonen kuukausi että juuri ja juuri riittää rahat mihinkään että nyt ei onnistu mitenkään.
Mut usko,toivo ja rakkaus elää ja nehän ne pystyssä pitää.

mut tulisko ne sun vanhemmat teille hoitaan tein lapsia?
Menette ite vaikka hotelliin, niitä ihan edullisiakin paketteja.
Tai sitten isovanhemmat teille ja te viikonlopuksi isovanhempien asuntoon.

Voisiko sun vanhemmat joskus hakea lapset muutamaksi päiväksi heille että saisitte kerrankin miehen kanssa olla kahdestaan, jutella ja rakastella. Vanhempasi varmasti ymmärtävät, kun sanot ette todella tarvitsette pientä breikkiä lapsista ja aikaa olla kahdestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen lapsen äiti :
mut tulisko ne sun vanhemmat teille hoitaan tein lapsia?
Menette ite vaikka hotelliin, niitä ihan edullisiakin paketteja.
Tai sitten isovanhemmat teille ja te viikonlopuksi isovanhempien asuntoon.

Tätä minäkin ehdottaisin :) Kyllä niitä parisuhteessa mahtuu maytkan varrelle niin hyviä kuin huonojakin aikoja. MIkään parisuhde ei toimi pitemmän päälle, jos sen eteen ei tee mitään.

meilläkin oli pitkän aikaa semmosta kun miehellä oli paljon töitä ja kuopus ei suostunut nukkumaan ennen 12,oli vielä potalle opetteluakin ja kun siinä väsyneenä luuttuaa miljoonatta kertaa niitä laattioita pissasta+kakasta, mies soittaa että jääkin yöksi töihin,vielä kun on joku maanantai päivä.viikonloput menee löhötessä niinä aikoinakun voi olla vähänkin rauhassa.seksiä jos on on se pikaista.

mutta niin sitten tuli aika jona kuopus itsemeni potalle ja ei sen jälkeen tarvinnut laattioilla konttailla luutu kädessä,miehen työajat muuttu "normaaleiksi",ja molemmat lapset saatiin hyvillä mielin nukkumaan jo 8-10 aikaan,siihen ei lopuksi tarvinnut kuin aikaiset herätykset ja päikkä'reitten siirtoa.
nyt menee ihan hyvin ja jaksaa taas hymyillä.

Yhteistyössä