Mä oon päättänyt pettää mun miestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jee

Jäsen
06.06.2004
35
0
6
Meidän piti olla match made in heaven. Mut ei se sit niin mennytkään. Se ei ikinä ole tunnustanut pettäneensä mua, mutta mä tiedän näin olleen. Ennen eroa mä haluan kostaa. Mä haluan ja aion (todellakin) pettää häntä ja aiheuttaa kaiken sen tuskan mitä se on mulle aiheuttanut. Jos (ja kun) se tulee epäilemään mua jostain, niin aion sanoa kaiken sen mitä sekin....olet vain vainoharhainen, hullu tms.

Anteeksi ilkeyteni, ikinä, IKINÄ en pettäisi omaa miestä, joka oikeasti rakastaisi minua.

En minäkään kaikkea kestä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2006 klo 01:40 Jee kirjoitti:
Meidän piti olla match made in heaven. Mut ei se sit niin mennytkään. Se ei ikinä ole tunnustanut pettäneensä mua, mutta mä tiedän näin olleen. Ennen eroa mä haluan kostaa. Mä haluan ja aion (todellakin) pettää häntä ja aiheuttaa kaiken sen tuskan mitä se on mulle aiheuttanut. Jos (ja kun) se tulee epäilemään mua jostain, niin aion sanoa kaiken sen mitä sekin....olet vain vainoharhainen, hullu tms.

Anteeksi ilkeyteni, ikinä, IKINÄ en pettäisi omaa miestä, joka oikeasti rakastaisi minua.

En minäkään kaikkea kestä.

Fiksua toimintaa. NOT

Mies vielä äkkipikaistuksissaan tekee sulle jotain... turha riski, turha temppu. Sellasen 12-vuotiaan toimintaa "kun säkin niin mäkin"

Jätä se ukko ja rakastu johonkin toiseen, näytä julkisella paikalla että teillä on kivaa ja teillä menee hyvin... kaikista paras kosto on toisen onni.

Yhteistyössä