?
..
Vieras
kun en vaan jaksa... musta tuntuu ettei musta ole tähän. on mun lapsilla ruokaa joka päivä, puhtaat vaatteet ja yksin en jätä heitä, laitan nukkumaan ja käytän pesulla jne. mutta en jaksa kuunnella, en jaksa iloita ja jutella ja touhuta 3veen kanssa, vaikka näen kuinka hän sitä kaipaisi... ja kun 3v ei aina ole helpoimmasta päästä, niin pinna palaa jatkuvasti. huudan, raivoan ihan liikaa hänelle. ja sitten tunnen syyllisyyttä, saman tilantees olisi voinut hoitaa rauhallisesti puhumalla, ja vaikka jos olisi jaksanut hetkeksi keskittyä lapseen niin molemmilla olisi parempi mieli. mutta ei, mä huudan, lapselle tulee paha mieli, minä menen itkemään johonkin. käsiksi en ole käynyt, mutta pelottaa sekin mahdollisuus... kun tuo raivoaminenkin menee jo liian pitkälle. pienemmälle en raivoa, ei tarvitse kun ei hän osaa kiukkuilla tms. mutten myöskään jaksa huomata häntä, leikkiä enkä aina edes hymyillä.
kävin just katsomassa lapsia, toinen nukkuu mun sängyssä niin pienenä ja suloisena, vaikka raivostuin hänelle juuri ennen nukkumaanmenoa. pienempi tuhisee toisessa huoneessa. ne on niin viattoman näköisiä, suloisia ja rakastan niin paljon.
mä hajoan.
kävin just katsomassa lapsia, toinen nukkuu mun sängyssä niin pienenä ja suloisena, vaikka raivostuin hänelle juuri ennen nukkumaanmenoa. pienempi tuhisee toisessa huoneessa. ne on niin viattoman näköisiä, suloisia ja rakastan niin paljon.
mä hajoan.