Mä oon tässä miettiny..

Valon kantaja

Aktiivinen jäsen
25.06.2008
3 690
0
36
Ja varmaan sille tasolle jääkin :/ Mutta, asutaan tämmösessä pienen pikkiriikkisessä kyläpahasessa, missä ei tietenkään oo ihan kauheesti aktiviteettia lapsille tai muillekkaan. Seurakunnan kerho on ja se on jopa aika suosittu, mut muutamien äitien kans kun on juteltu niin olis kiva jos olis semmonenkin ns. kerho mikä ei painottus niin uskontoon.

Sitä sitten mietinkin, et eihän mun tarvis mitään lupia kysellä, jos mä haluisin tänne meille porukkaa kutsua lapsineen niinku vähän jonkun kerhon tyylisisti. Lapsille olis leluja ja äideille kahvia ja juttuseuraa. Olisko se ihan tyhmää?

Hyvältä idealta kuulostaa... ensimmäisenä kyselisin kunnalta tiloja, jos haluatte olla sisätiloissa (ainakin sadepäivinä kivempi vaihtoehto). Ei sun sen enempää mitään lupia tarvitse kysellä, sehän on teidän omaa aikaa ja itse päätätte mitä teette... Hieno idea!!! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja tilda:
Hyvältä idealta kuulostaa... ensimmäisenä kyselisin kunnalta tiloja, jos haluatte olla sisätiloissa (ainakin sadepäivinä kivempi vaihtoehto). Ei sun sen enempää mitään lupia tarvitse kysellä, sehän on teidän omaa aikaa ja itse päätätte mitä teette... Hieno idea!!! :flower:

Tilat varmaan maksaa sitten jotain? Jos tääl meillä ajattelisin niin tarvis kehdata pyytää kun jotain pientä kahvi rahaa. :)

Me perustettiin meidän kylään äiti-lapsikerho, yhden toisen äidin kanssa. Koulun kautta laitettiin lappujakin ja sana kiertämään. Eka kokoontuminen oli meillä. Meillä oli kokoontumiset joka toinen viikko, koululta saatiin tila kerran kuussa ja joka toinen kerta vuoron perään jokaisen luona. Nyyttäri periaatteella, jokainen toi jotain.

Kerho ei enää pyöri, kun kotona olijoista ei löytynyt enää aktiivista ylläpitäjää. Kerhon tiimoilta kuitenkin äidit tekee edelleen pikkujoulureissun lähikaupunkiin, ilman lapsia... Niin ja tänä keväänä oli ekat isäbileet :whistle:

Yhteistyössä