Mä oon vannonut että mä en koskaan liity fb:n, mutta nyt mietin pitäiskö sittenkin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HippuTAR

Vieras
Oon täs yrittäny ettiä pojalle käytettyä pyörää mutta noita pieniä ei oikeen tahdo löytyä. Sanoin sitte miehelle että pitääs vissiin rekisteröityä fb:n jos sielä vaikka olis joku paikallinen kirppisryhmä josta sattuis pyörä löytyä. Kyllä tuli miehelle kiire alkaa moista ryhmää sieltä ettiä ja ei semmosta kuulemma löydy ja koko fb on niin sekava ja ärsyttävä ja perseestä eikä sitä kukaan osaa käyttää ja vaikka mitä. Pikkusen tuli semmonen olo että mies ei mua sinne halua.

Oon täs yrittäny ettiä pojalle käytettyä pyörää mutta noita pieniä ei oikeen tahdo löytyä. Sanoin sitte miehelle että pitääs vissiin rekisteröityä fb:n jos sielä vaikka olis joku paikallinen kirppisryhmä josta sattuis pyörä löytyä. Kyllä tuli miehelle kiire alkaa moista ryhmää sieltä ettiä ja ei semmosta kuulemma löydy ja koko fb on niin sekava ja ärsyttävä ja perseestä eikä sitä kukaan osaa käyttää ja vaikka mitä. Pikkusen tuli semmonen olo että mies ei mua sinne halua.
no kyllähän toi vähän pahalta kuulostaa, jos se itse siellä viihtyy, ja kun sä oot liittymässä niin onkin yhtäkkiä perseestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26481146:
Miksi et halua liittyä fb:hen? Ja en todellakaan liittyisi kirppiksen takia. Sen sijaan sadasta muusta syystä kyllä. Ja liityin jo aikanaan.

No kun mun mielestä se vaikuttaa vähän teinimeiningiltä (vaikka tarkemmin ajatellen onko tää palsta nyt sen kummempi) ja en oo keksinyt mitään järkevää syytä liittyä siihen. Nyt kyllä vähänkiinnostais.

No kun mun mielestä se vaikuttaa vähän teinimeiningiltä (vaikka tarkemmin ajatellen onko tää palsta nyt sen kummempi) ja en oo keksinyt mitään järkevää syytä liittyä siihen. Nyt kyllä vähänkiinnostais.

:confused:

Siis jos et ole siellä, niin miten se voi vaikuttaa teinimeiningiltä?
Se vaikuttaa juuri siltä, millaisia ystäväsi ovat. ;)

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Mä en ole kyllä löytänyt sieltä yhtään hyvää kirppistä. Oli siellä joku, mutta eihän sieltä löydä just sitä mitä hakee, kun ei ole edes mitään hakutoimintoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26481811:
Se ON teinimeininkiä. Tosin itse olen kyllä liittynyt pari vuotta sitten... :D Mutta kirjaudun sinne ehkä kerran kahdessa viikossa tjsp ja joka kerran ihmettelen, että onko nämä tosiaan aikuisia ihmisiä nämä minun FB-kaverini...
... sanoo henkilö, joka palstailee lähes päivittäin? ;) :D

No joo. En kyllä ymmärrä, miten aikuisen miehen ystävien jutut voi vaikuttaa teineiltä. Teini-ikäisiä lapsia ja heidän kavereitaan kavereina?

[QUOTE="...";26481810]Mä en ole kyllä löytänyt sieltä yhtään hyvää kirppistä. Oli siellä joku, mutta eihän sieltä löydä just sitä mitä hakee, kun ei ole edes mitään hakutoimintoa.[/QUOTE]
Onhan niissä hakutoiminto.

mä kans aikoinaan sanoin etten ikinä sinne mee..mut menin kuitenkin =)
mulla on vaan tiukka periaate kavereissa, otan/hyväksyn vain ne joiden kanssa jutellaan muutenkin, eli ei mitään hyvänpäivän tuttuja tai sata vuotta sitten samalla luokalla olleita =)

eli etsi haun avulla kaverit tai sano vaikka kavereille et pistävät sulle kaveripyynnön niin pääset hajulle mikä paikka toi on =)

Yhteistyössä