Mä oon varmaan maailman huonoin äiti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä on 7- ja 2-vuotiaat tytöt. Mä ja mies oltiin eilen juhlissa, joihin ei voitu ottaa lapsia mukaan. Lapset menivät jo lauantaiaamuna hoitoon äidilleni, ja heidän oli tarkoitus olla siellä eilisiltaan asti. Meidän eilinen kotiinlähtö vaan viivästyi niin, että lopulta soitettiin äidilleni, että pitäisi lapset vielä toisenkin yön, jotta heidän ei tarvitse valvoa tavallista myöhemmälle. Kun olimme puolen tunnin ajomatkan päässä kotoa, vanhempi lapsista soitti ja ilmoitti, että haluaa meidän hakevan hänet kotiin. Lupasimme. Perille päästyämme pienempikin nassikka oli vielä hereillä sängyssään. Kuvittelin, että otamme hänetkin mukaamme, mutta tyttöpä ilmoittikin halien ja pussailujen jälkeen tomerasti, että "En minä minnekään lähde. Minä jään tänne. Hakekaa huomenna. Ja mee jo pois, mä rupean nukkumaan!" :) Oli siinä äitiä kaivattu oikein urakalla ;) Loppujen lopuksi nuorempi tulikin sit kotiin vasta tänä iltana (olin itse töissä ja mies vietti päivän tyttöjen kanssa tuolla vanhempieni luona).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
no ei se susta huonoa äitiä tee, jos kerran on tuollainen tilanne :)

Tuntui vaan hassulta, kun isompi parkui luuriin, että "mä haluun kotiin", ja pienempi ilmoitti, että mähän en lähde minnekään :)

Niin mitä hassua siinä on?

No kun minä kaikessa pätevyydessäni tietenkin oletin, että "vaavimme" on meitä kaivannut ja ilman muuta haluaa lähteä mukanamme kotiin. Osoittautui hieman vääräksi luuloksi :)

Taitaa olla kasvamassa itsenäinen vahva persoona. Minusta tuo kuulostaa vain hienolta, tosi hienolta.
Tuollaisia tyttöjä tämä maailma tarvitsee! Eli äidissäkään voi olla vikaa... päinvastoin!
Kukkia tulee:
Asphodelus ramosus
http://www.topwalks.net/plants/white/asphodelus_ramosus_more.htm
Klikkaamalla kasvavat...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
no ei se susta huonoa äitiä tee, jos kerran on tuollainen tilanne :)

Tuntui vaan hassulta, kun isompi parkui luuriin, että "mä haluun kotiin", ja pienempi ilmoitti, että mähän en lähde minnekään :)

Niin mitä hassua siinä on?

No kun minä kaikessa pätevyydessäni tietenkin oletin, että "vaavimme" on meitä kaivannut ja ilman muuta haluaa lähteä mukanamme kotiin. Osoittautui hieman vääräksi luuloksi :)

niin ne lapset joskus yllättää :D

Yhteistyössä