Mä ostin aikuiselämäni toiset farkut eilen :D*tosi turha*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kerpele

Aktiivinen jäsen
07.09.2010
11 640
3
36
..Tai no jos ruvetaan leppäkerttuja rakastelemaan niin mies osti. Mutta siis jännää :D

Mä olen ollut aina vähän farkkuja vastaan kun mutsi puki mut pienenä aina niin tiukkoihin farkkuihin että ne hankasi, kiristi ja sitten mulla oli koko ajan huono olla.

Ensimmäiset aikuisiän farkkuni ostin vähän olosuhteiden pakosta ja ihastuin niihin vähän. Ne nyt sitten jäivät pieneksi kun alettiin seurustelemaan ja lihosin just sen verran että ne farkut alkoi puristamaan. Päätin taas että en osta enää farkkuja. Ne yhdet riittää, etenkin kun ne sitten taas raskauksien jälkeen sopivat mulle taas.

Sitten niille kävi pieni onnettomuus ja tossa eilen liihustelin pitkin stadia ja etsin hyviä kangashousuja. No tuntuu että mistään ei sellaisia läydy jotka minä haluaisin mutta kas, farkkuja kyllä pursuaa joka kolosta. Lampsin sitten siihen kauppaan josta ostin edellisetkin ihanat farkkuni ja ai vitsi.... Nyt mulla on farkut. Mikä kummallisinta, mä tunnen oloni jopa vähän seksikkääksi mun uusissa farkuissa :D

• Tykkää
Reactions: as if ja miauh
[QUOTE="tytteli";24572127]Minkä kokoiset farkut?[/QUOTE]

Öö.. Riittääkö jos mä sanon että niissä lukee 30 ja 32? Mä en ymmärrä noista oiein mitään... 29/32 oli sen verran nafti reisistä etten uskaltanut ostaa niitä jos innostuisin vaiks treenaamaan :D

Nyt on pakko tyhmänä kysyä, että millaisia housuja sä käytät kun ei farkkuja?
Mulla itselläni on varmaan kymmenet farkut kun en todellakaan laita mitään kalsareita ( leggins ) tai verkkareita päälleni!
Hameet on sitten tietty eri asia.

Mutta onko jotain muita housuja olemassa? :) Kuva ois kiva...

Heh! Ihan samaa tulin kysymään kuin Lentokala! Siis mitä sinä olet käyttänyt? Leggingsejä? Niitä en oikeen osaa käyttää, mutta jotkut muut välillä olisi tosi mukavat. Työssä voisi ajatella ihan suoria housujakin, vaikka farkutkin menee. Nyt kun olen kotona, ei oikein tunnu passelilta tonne hiekkikselle ja pihalle ;)

En siis todellakaan käytä legginssejä :laugh: Yäh!

Mä voin laittaa mun koko muusta housuvarastosta kuvat (onhan niitä peräti kolmet kun ostin eilen lökärit noiden farkkujen lisäksi.. :D)

Oukkei. Thanks. Tokan tyylisiä voisin pitääkin pihalla. Yleensä vaan mun tulee sivuutettua noi kaupoissa... onnäyttävinään liian armylta, vaikkei tossa yhtään.

[QUOTE="vieras";24572416]Oukkei. Thanks. Tokan tyylisiä voisin pitääkin pihalla. Yleensä vaan mun tulee sivuutettua noi kaupoissa... onnäyttävinään liian armylta, vaikkei tossa yhtään.[/QUOTE]

Mä käytin alunperin vähän enemmän ihan reisitaskuhousuja mutta noi cargot on jotenkin siistimmät eikä niin silmäänpistävät niin siirryin niihin.. :)

Yhteistyössä