Mä päätin että mun on nyt aika alkaa elää myös itselleni!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elämä voi olla muutakin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

elämä voi olla muutakin

Vieras
Muutin lasten kanssa erilleen miehestäni pari kuukautta sitten.
nyt kun katson taaksepäin niin huomaan että elin silloin vain muille.Lapsilleni ja miehelleni.Kaikki pyöri heidän tarpeidensa ympärillä ja unohdin siinä sivussa itseni.

En harrastanut,nähnyt kavereitani,meikannut tai muutenkaan huolehtinut itsestäni.
Nyt päätin että asiat muuttuu.Mun täytyy elää myös itselleni.
Siispä laitoin ruokavalioni remonttiin,vedin lenkkarit jalkaan ja lähdin lenkille,kävin tapaamassa kavereita jne.
Ihana tunne.Mä olen elossa =)

Onnea uudelle elämälle!
a035.gif
Samantapaisen ilmiö koin erottuani.

Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen ja vapaa vaimo:
Mikset voinut tehtä tätä kaikkea samaa miehesi kanssa asuessasi? Minä ainakin voin.

Näin jälkikäteen ajateltuna olin varmaan aika masentunut.
Aikatauluja rytmitti hänen harrastukset ja menot.
Vaikea selittää mutta musta tuntui että tukahduin sinne eikä mulla ollut energiaa tehdä mitään silloin harvoin kuin siihen olisi ollut mahdollisuus.

Hyvä että sinulla toisin =)

Mikset voinut tehtä tätä kaikkea samaa miehesi kanssa asuessasi? Minä ainakin voin.

Jos on huono liitto, niin siinä alkaa pikkuhiljaa voimaan itsekin huonosti. Ja jos voi huonosti, ei edes tajua pitää itsestä huolta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Vaikea selittää mutta musta tuntui että tukahduin sinne eikä mulla ollut energiaa tehdä mitään silloin harvoin kuin siihen olisi ollut mahdollisuus.

tuntuiko ero silti haikealta? mulla sama olo.. en osaa selittää mutta mieheni seurassa mun minuus on ihan hukassa.

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
erositkohan turhaan? jos tarvitsit vaan omia juttuja ja harrastuksia, olisithan voinut toteuttaa ne avio/avoliitossakin? onnea kuitenkin, että elämä hymyilee! :)

Ei kyllä tää oli oikea ratkaisu.Ei me enää kunnioitettu toisiamme niinkuin olisi kuulunut.
Eikä meidän arvomaailma enää kohdannut.
14 vuotta sitä kesti mutta nyt on aika haistella uusia tuulia.Molempien.

Alkuperäinen kirjoittaja teija:

tuntuiko ero silti haikealta? mulla sama olo.. en osaa selittää mutta mieheni seurassa mun minuus on ihan hukassa.

Tuntui alkuun.
Siis jo silloinkin kun uudesta asunnosta ei ollut vielä tietoa.
Tiesin kyllä että mun on se tehtävä mutta silti sitä mietti kuinka osaa olla ilman sitä toista.
Kun sitten viimeisen muuttokuorman perässä lähdettiin ajamaan lasten kanssa uutta kotia kohti niin itkin ääneti koko matkan.
Pahinta oli se pettymys.Ja häpeä siitä ettei pystynyt perhettään pitämään kasassa.

Mutta mä ajattelin sen asian niin että jos kuolen eism. samanikäisenä kuin isäni kuoli niin olen nyt elämäni puolivälissä.
Enkä mä ole onnellinen.Jotain oli siis tehtävä.

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
erositkohan turhaan? jos tarvitsit vaan omia juttuja ja harrastuksia, olisithan voinut toteuttaa ne avio/avoliitossakin? onnea kuitenkin, että elämä hymyilee! :)

Ei kyllä tää oli oikea ratkaisu.Ei me enää kunnioitettu toisiamme niinkuin olisi kuulunut.
Eikä meidän arvomaailma enää kohdannut.
14 vuotta sitä kesti mutta nyt on aika haistella uusia tuulia.Molempien.

:flower:

Hienoa!

Itse olen alkanut ajatella samoin nyt. Olenkin aloittanut jo tuota remonttia ja seuraava (ja vaikein) vaihe on saada mies pihalle. Mies on jäänyt minun uuden elämäni ulkopuolelle ihan täysin.

Yhteistyössä