Mä päätin yks juttu:)

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Että aloitan tervellinen elämää,tästä päivästä lähtien :saint:
Ainakin toivon niin!Mut yleensä kun lupan jotain itselle niin teenkin noin.
En juo alkoholia enää kun harvoin ja lasillinen,en tupakoi satunaisesti kun juon,syön vitamiineja ja kalaöljy,käyn lenkkillä lasten kaa
Crazy?

että olet havahtunut. Muttei siinä sen kummempaa, tuohan on ihan normia elämää, ettei polta eikä juo. Mutta sähän et ole kumpaakaan lopettamassa joten ei sulla ole sillai aihetta "juhlaan". Eli ihmettelen miksi teet tuosta "numeroa"....

Alkuperäinen kirjoittaja IHAN KIVA :
että olet havahtunut. Muttei siinä sen kummempaa, tuohan on ihan normia elämää, ettei polta eikä juo. Mutta sähän et ole kumpaakaan lopettamassa joten ei sulla ole sillai aihetta "juhlaan". Eli ihmettelen miksi teet tuosta "numeroa"....

Siis mä tarkoitin ettei halua,oikeasti enää otta känniä,enkä tupakoida ikinä,vaikka sen tein vain kun join,niin ja teen sen jo viime aikoina aika harvoin,mutta nyt olen kokonaan alkoholittomalla linjalla,eilen maistanut vähän viinia ja tuntui ettei mee edes enää kurkusta alas
Kun mua ärsyttää kun vuos oli ihan tollainen että juhlinut paljon,nyt jos juhlan niin vaan yhden lasillisen kaa

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Eiks sun pitäny lopettaa alkon käyttö jo vähän aikaa sitten??

Hmmm...ensiks mä en ole ollut ikinä riipuvainen ja tehnyt sen vain lasten jälkeen,eli aloitin juhlaminen toisen lapsen jälkeen,sitten mä sanoin että vähennän,kun juhlanut kerran viikossa ainakin ennen,nyt jo kauan ei tee mieltä ja kun olin viimeks diskossa,niin en oikein edes jaksanut kauan olla,ehkä juhlinut jo liika :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:

Hmmm...ensiks mä en ole ollut ikinä riipuvainen ja tehnyt sen vain lasten jälkeen,eli aloitin juhlaminen toisen lapsen jälkeen,sitten mä sanoin että vähennän,kun juhlanut kerran viikossa ainakin ennen,nyt jo kauan ei tee mieltä ja kun olin viimeks diskossa,niin en oikein edes jaksanut kauan olla,ehkä juhlinut jo liika :xmas:

Saako kysyä, minkäikäiset sun lapset on?

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:

Saako kysyä, minkäikäiset sun lapset on?

melkein 5 ja melkein 3

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Hyvältähän tuo kuulostaa :)
Itekkin oon yrittänyt, mut herkuttelua on silti liikaa..en kylläkään tupakoi ja alkoa tulee otettua tosi harvoin.

En mäkään halua roskaruokaa enää syödä,on ostettu kyllä aika monta kerta töiden jälkeen jotain hesburgerista

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
''''mutta nyt olen kokonaan alkoholittomalla linjalla,eilen maistanut vähän viinia '''''
Kokonaan alkoholiton ei maista tippaakaan,itseäsikö huijaat?

Siis häh?Niin mä eilen ruoan kans yritin juoda,mutta ruokaa vain meni ei viini,niin tänään päätin ettei oikein edes enää halua.Enemmän kyllä mua aina vaivasi että kun join niin poltin tupakkia,enkä tajunut edes että ei se ole hyvää,kun kännissä olin ja muutenkin olen tyhmä kännissä,ei se alkoholi sopi mulle

''''mutta nyt olen kokonaan alkoholittomalla linjalla,eilen maistanut vähän viinia '''''

Siis häh?Niin mä eilen ruoan kans yritin juoda,mutta ruokaa vain meni ei viini,niin tänään päätin ettei oikein edes enää halua.Enemmän kyllä mua aina vaivasi että kun join niin poltin tupakkia,enkä tajunut edes että ei se ole hyvää,kun kännissä olin ja muutenkin olen tyhmä kännissä,ei se alkoholi sopi mulle

Jos sulla on vaan morkkis! Aikaisemminhan kirjoitit, että stripparit saavat juoda kuinka paljon vaan ja ei se menoa haittaa:o miten se mieli on sinulla noin muuttunut?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Jos sulla on vaan morkkis! Aikaisemminhan kirjoitit, että stripparit saavat juoda kuinka paljon vaan ja ei se menoa haittaa:o miten se mieli on sinulla noin muuttunut?

Häh?Kyllä saa juoda,mutta mä ihan terveyden takia en enää halua,kun jos mietia miten vuos äkkiä meni huhhuh,eli kaikissa pitää olla loppua joskus ja kun mä haluan vielä lapsiakin joskus,niin parempi olla tervellisemmalla linjalla.

mie en usko yhtään mitä tuo savanna puhuu, joskus se kirjoittaa niin hyvää suomee ja joskus taas no vähemmän :( ja muutenki, sen jutut on vähän hölmöjä! ei uskottavia! Ärsyttää tuollainen huomion hakuisuus!!! sori, oli pakko sanoa tämä kaikki :) hyökätkää vaan mun päälle! ei haittaa!

Alkuperäinen kirjoittaja eikä!:
mie en usko yhtään mitä tuo savanna puhuu, joskus se kirjoittaa niin hyvää suomee ja joskus taas no vähemmän :( ja muutenki, sen jutut on vähän hölmöjä! ei uskottavia! Ärsyttää tuollainen huomion hakuisuus!!! sori, oli pakko sanoa tämä kaikki :) hyökätkää vaan mun päälle! ei haittaa!

Aivan niin!

Samaa mieltä, mulla oksettaa koko tyyppi, jos on ees olemassa! Tai se sen duuni, vaikken kyllä toisaalta usko että se missään strippaa :) hehhee!!! kuhan vaan hakee sillä huomiota!

Alkuperäinen kirjoittaja eikä!:

mä hyökän
a045.gif

Alkuperäinen kirjoittaja niimpä:
Samaa mieltä, mulla oksettaa koko tyyppi, jos on ees olemassa! Tai se sen duuni, vaikken kyllä toisaalta usko että se missään strippaa :) hehhee!!! kuhan vaan hakee sillä huomiota!

En mä ikinä strippanut,olis pitänyt jo aikaisemmin arvaata että olen palstan provo :p
Hui,sulle tulee pahoinvointi mun takia,pahaa minä,en tienyt oikein edes että mä voi oksennustakin aiheutta hih