Mä päätin yks juttu:)

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja niimpä:
Samaa mieltä, mulla oksettaa koko tyyppi, jos on ees olemassa! Tai se sen duuni, vaikken kyllä toisaalta usko että se missään strippaa :) hehhee!!! kuhan vaan hakee sillä huomiota!

En mä ikinä strippanut,olis pitänyt jo aikaisemmin arvaata että olen palstan provo :p
Hui,sulle tulee pahoinvointi mun takia,pahaa minä,en tienyt oikein edes että mä voi oksennustakin aiheutta hih

emmä uskokaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Mä olisin tosi utelias näkemään savannan livenä, tai edes kunnon kuvan hänestä.

Niinpä, mutta en usko että uskaltaa naamaansa näyttää :) siis luulen ihan tosissaan että ei oo mitä väittää joten...

Että aloitan tervellisen elämän tästä päivästä lähtien. Ainakin toivon niin! Mut yleensä kun lupaan jotain itselle, niin teenkin noin. En juo alkoholia enää kun harvoin ja lasillisen, en tupakoi kuin satunnaisesti vain silloin kun juon, syön vitamiineja ja kalaöljyä, käyn lenkillä lasten kanssa. Crazy?

Kun lupaat jotain itsellesi niin pidät lupaukset? just joo. Oot vuoden itkenyt jo kun laihis ei onnistu, haet sympatiaa kun sorrut kakkuun ym, jauhoit jo tuota juhlimisen lopetusta jonku aikaa sitten...et sä muuta hae kuin huomiota. Tässä ole hyvä! Pelle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kun lupaat jotain itsellesi niin pidät lupaukset? just joo. Oot vuoden itkenyt jo kun laihis ei onnistu, haet sympatiaa kun sorrut kakkuun ym, jauhoit jo tuota juhlimisen lopetusta jonku aikaa sitten...et sä muuta hae kuin huomiota. Tässä ole hyvä! Pelle.

Mä olen kuitenkin laihtunut? :whistle: Toinen asia jos mä olisin ylipainoinen niin sitten olisin ottanut itseä niskasta kiinni heti.
Niin mut juhlat loppu mulla,ihan vaan kun terveyttäkin pitää ajattella,sekä en halua tulla mistään riipuvaiseks.
Voi mä olla parempi pelle kun tyhmä ja hermostunut akka =)

Alkuperäinen kirjoittaja pelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Lupaus:
Päätä nyt jo vihdoinkin, että opettelet suomenkielen kunnolla.

Ärsytä lukemassa ain näiitä hoonosoomi tkesstejä!

nou :saint:

Kohtele nyt meitä lukijoita edes kunnolla ja tarkasta tekstisi!

ai sua kohtela pitää?Hih :D

On hyvin NORMAALIA olla lastensa kanssa ja touhuta heidän kans ei se ole mitenkään HULLUA siis vanhemmilta ei äidiltäkään.

Ja aivan selvä asiahan on ettei alkoholi ja lapset sovi yhteen jos niitä lapsiaan siis itse hoitaa.

Tää on taas jo alotuksena sellanen johon selvästi haet juupas eipäs juttua niin ku MUN MIELESTÄ suurin osa sun alotuksistas.